Enzo's Zippah

Ola,

Zondag ben ik naar de Streetfighterbeurs geweest met de zippah.
Niet in de prijzen gevallen maar wel veel gelachen enz.

Ook zijn er een paar fotos gemaakt door een aantal forummembers, thnx hiervoor!

Ook zit er eindelijk andere vertanding met een ander RF in mn blok. Duurde wel ff om een setje te vinden die geen geluid of geratel maakte.

Heb nog daarom een nieuw setje 16/37 primair liggen voor de geinteresseerde!

Zondag ben ik aanwezig @ Eindhoven en ben ik heel erg benieuwd wat voor tijden eruit kome rollen:)

Tot zondag!

Fotos:

Gr Enzo

Die kleur komt idd leuk over op die foto's!, Nu hopen dat alle power vooruit wordt gericht ipv omhoog ;), ben benieuwd in eindhoven. Spreek je daar.

gr

Omdat aan alles een eind komt, kwam dat ook helaas aan mijn zip. Helaas op een hele trieste manier, mja...

De scooter is dus gepikt in oktober en mocht je iets vernemen op marktplaats of 1 van de fora's of toevallig ergens bij jouw in de buurt, twijfel dan niet en neem contact met mij!

Met deze reply geef ik nog een kans om het onder de aandacht te brengen. Ook ben ik benieuwd of er nog mensen foto's van mijn zip genomen hebben.
Deze zou ik dan graag willen ontvangen.

De zip is onder andere aanwezig geweest op:

Alle SBO sprints behalve Zoetermeer
Street Or Track Streetfighterday

Hier nog een paar foto's die ik in een ander topic gepost had:

2008: Sprint ik gewoon nog mee, op welke scooter zien jullie nog in het Project gedeelte;)

Ik zal over een aantal dagen zelf het topic sluiten!

Greetz

Echt triest dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven :X
Vind/Vond de zip er zeker strak uit zien :W Knalden op de meetings waar ik hem heb gezien ook lekker door :)

Ben benieuwd naar je nieuwe project :D

ERRRUG ZONDE MAN!! En zijn egt weer vna die mensen die het dus niet laten kunnen om van andersmans spullen af te blijven :+.

Ik kijk uit naar je volgend project. Heb deze ook al die tijd gevolgt.
Ik zal eens kijken volgens mij heb ik nog een paar foto's voor je :W

Suc6 met het volgend project

Back