Enzo's 7T Knalframe

Hij loopt inmiddels redelijk, waarschijnlijk is het hemd van de 7T krom, er zit nu een zo goed als standaard 6T op. Koeling moet nog ff goed gefixed worden, deze lekt.

Vanmiddag nog kijken of ik ergens een paar runs kan maken om het carbje en toertjes goed te zetten.

Tot morgen!

Doet ie t nog? Ja hij doet t nog.. Damwoude geweest samen met SBO Heereveen. Damwoude was echter niet geslaagd, subframe was gescheurd en mn carb deed raar.

Frame opnieuw laten lassen en een ander carbje gekocht. 7T zit er inmiddels ook op en van de week wezen banken @ Kossen Tuning. Zaterdag naar Genemuiden en ik zie wel hoever we komen :# Radiateurpositie is iets veranderd, zitje gemaakt, ander tankje erop en accubakje gemaakt.
Ook was mn slick een beetje op, dus ff 2 andere bandjes gescoord dankzij Twan een TT92 en TT91.

Pics:

osea10.jpg

2lcmck5.jpg

1zvm6u.jpg

22cdhi.jpg

Wat was je toen je die gatenkaas aan het boren was?
i1f9kn.jpg

Ciao

Nog steeds geen fatsoenlijk luchtfilter. Ben zaterdag ook bij de sprint in Genemuiden, kan ze als nog meenemen als je nog interesse hebt?

Lekker boeie Mark, ik ben meer benieuwd of je carterkap het gaat overleven:D

succes zaterdag en op nijmegen wil ik wel op je zip rijden:P

Dit filter functioneert prima, heb momenteel weinig cashflow en verdeelde prioriteiten, dus vind het wel best. Ding heeft nu redelijk vermogen, +- 20,5 pk.

Hopen dat het asfalt vandaag nog een beetje droog wordt zodat ik ff op straat kan testen:#

Jos komt goud 8)

See ya.

Denk dat als dat het geval was geweest dat je cilinder al wel vast had gezeten. Zou het eerder ergens anders gaan zoeken.

Ja dat denk ik ook wel, maar hij doet t nog:#

Het carter is ruim genoeg gekotterd, krukas ligt het ook niet aan. Tapeinden zijn nieuw. Dus waar kon het dan aanliggen. Hij loopt nu overigens goed trouwens nadat ik een tijdje met een 6T gereden had.

Back