Enzo's 7T Knalframe

Je zit wel erg ver voor je achterwiel als op die 2 buizen zit, Comfortabel is het volgens mij ook niet echt :+.

Ik vind het een apart geheel als ik eerlijk moet zijn. Tis nogal wennen :D.

Leuk Daniel dat je weer begint! zit ook in jouw bloed he ;), jij kan niet stoppen :P ik kom nog wel eens naar een sprint om hem te bewonderen! Ziet er goed uit en succes ermee!

Nice reactions :#

Uhm ja ik ga niet voor de comfortabiliteitsprijs en moet nog even kijken hoe het uitpakt qwa gewichtsverdeling.

Ik blijf sprints/scooters/tuning interessant blijven, zolang dit zo blijft zal ik ermee bezig blijven :)

Thnx nog oudere bok :P

Vanavond wou ik mn blok dichtschroeven, helaas kwam ik erachter wanneer je iets bij scooterpower besteld dat je alles zowat verkeerd krijgt.

Verkeerde lagers, verkeerde pistonpenlager en verkeerde olie. Alleen de rollenset en pakkingset waren de juiste. En dan heb ik er nog bij vermeld in de opmerking waar het voor moest dienen :+

Dus nu zitten er stalenkooi lagers in waar ik totaal niet blij mee ben, heb geen tijd om nog even andere lagers te scoren op korte termijn.

De olie is castrol evo act xtra, maar had A747, is dit een opvolger? Lijkt me dat ze dat op zn minst hadden kunnen vertellen..

Waarom bestel je het dan ook niet gewoon bij erik ? :P
Maar ziet er goed uit is alleen wel ff wenne dat het frame zo kort is :P

je kan beter lagers met kunstof kooi nemen idd, en a747 is nog gewoon te koop, is geen opvolger van. Zou gewoon het zooitje terugsturen en bij euroscooters/easyparts bestellen.

ben benieuwd hoe het zitje eruit gaat zien :)

Helaas pindakaas dat het voor mij kort dag is en ik de spullen had besteld die ik wou hebben en gewoon 3 van de 5 verkeerde producten krijg. Ze moesten het nog bestellen ook. Dus hoop dat er een passende regeling getroffen wordt.

Jos: was ik helemaal vergeten, moest t snel in huis hebben wat uiteindelijk toch weer 11 dagen heeft geduurd.

Ik zal morgen ff een foto schieten dat ik erop zit, misschien geeft jullie dat een vertrouwder gevoel :)

Nee zolang het heel blijft maakt het geen drol uit, pas als het kapot loopt dan maakt het in mijn ogen wat uit:o
Dat knallen komt wel goed, vanmiddag pistonpenlagertje en krukasmoeren halen, vanavond de rest van het blok monteren en misschien vanavond al ff starten :#

Thnx voor de info Vas, dan ga ik die olie retourneren.

Banken gaat niet door, iedereen is druk.. Dus wordt op straat afstellen :rolleyes:

Zo weer een avond beunen achter de rug. Vanmiddag laatste shizzles gehaald. Blokje geeft een teken van leven. 2 fototjes van mn zitpositie op het ding, het valt nog mee hoever ik naar voren zit. Ik heb 2 etages om te zitten :P
Genoeg gelult:
Etage 1
2cmn6ec.png

Etage 2
htuxsm.png

Morgen verder..

Last edited:
ziet er een stuk beter uit als je erop zit:p
denk dat de eerste zit houding beter is, bij de 2e glij je er denk af :p

Ja qwa zitten gaat het allemaal wel, hij is zo lang genoeg, heb ook best korte vertanding.

Vandaag aan gekickt, loopt echter niet lekker, ben bang dat mn carter te krap gekotterrd is waardoor het hemd niet kan uitzetten en aanloopt tegen mn zuiger. Start moeilijk en blijft niet echt stationair lopen. En hij vibreert echt als een geak :o

Morgen als het goed is mengbuis en trekveren binnen zodat ik eindelijk kan testen, wordt weer lekker kort dag+ralf+

Back