Enzo's Zippah

enzo sorry dat ik het zeg maar trap dat blok naar de straaler, :P hij ziet er nasty uit,

en ik vind dat je je carterkap heb verkracht, verder respect

Greetz

helemaal mee eens, blokje ziet er niet uit. gaatjes @carter doen hem ook geen goed, smaken verschillen natuurlijk.

zipje ziet er verder erg nice uit veel succes ermee

grt jordi

carter stralen en vers filtertje kan geen kwaad

Stralen vond ik niet nodig omdat het carter niet super smerig was..
Carterkap vind ik voor mn 1e keer mooi gelukt en de gaatjes dienen vooral voor wat koeling omdat het een zip ac carterkap is..

Filter wordt misschien nog vernieuwd maar verdiend nu nog geen prioriteit, hij is schoon alleen zitten er vlekken op.

Gr Enzo

Stralen vond ik niet nodig omdat het carter niet super smerig was..
Carterkap vind ik voor mn 1e keer mooi gelukt en de gaatjes dienen vooral voor wat koeling omdat het een zip ac carterkap is..

Filter wordt misschien nog vernieuwd maar verdiend nu nog geen prioriteit, hij is schoon alleen zitten er vlekken op.

Gr Enzo
Inderdaad... Boeiend, als het maar hard gaat 8)

Mitch, B0inhaas! :D

Ik vind dat je even moet stralen man, maakt het 1000x netter... en koop een ander filtertje of was deze even en spuit hem goed in met olie, zonder filter olie rijden is ZOOOOO 2006 :p

Voor de rest vind ik dat de carterkap er wel netjes uit ziet kwa gaten, maar ook deze moet gestraald worden IMHO...

Kost je 2 tientjes maar dan gaat je carter er echt enorm op vooruit!

Voor de rest respect Daniel :P

Nah :P carter was gewoon netjes, stralen = onzin. Beter flesje wasbenzine / busje breakcleaner

Juist ik heb er 2 flessen remmenreiniger tegenaan gefietst en vond het wel genoeg, iig het blokje zit nu in elkaar, en ga m niet uit elkaar trekken om m nu nog eens te stralen.

Filtertje wordt een keer gewassen en in olie gezet om zo ook stof tegen te houden:)

Btw ook een andere rotor aangeschaft voor de gein om te kloten, een HPI05:)

ff een ieniemienie updeetje: een voorkapje gekocht, omdat de oude niet meer op te hangen was, scheelt deze manier een hoop ergernis:P

Heb alleen nog een groot gekloot met mn voorvork.. Mja dat moet ook maar is snel opgelost worden:)

Gr Enzo

Gelijk ook maar inhoud van de kap besteld en ziet er dan zo gruwlijk uit:)

Waarschijnlijk deze week ff ander vorkje ophalen omdat ik de oude tever gemollesteerd had :o

Ook heb ik afgelopen week mn framepje ff zwart gespoten. Maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt.

Nu alleen nog ff sparen voor vertanding en fournales veertjes.

Weet iemand miss waar in alle binnenkappen in het zwart kan krijgen, want nergens zijn ze meer op voorraad oid.

Gr Enzo

Last edited:
netjes man je bent lekker bezig zo te zien :P
die zwarte kappen kan je volgens mij nergens meer krijgen, als je zip 2000 h20 binnenkappen besteld krijg je automatisch grijze jammer genoeg...
ik zou gewoon ff kijken bij een scootersloop. bij mij in de buurt heb je Leertouwer in Soest, die zal ongetwijfeld wel 2e handse binnenkappen hebben liggen en met een beetje geluk zijn ze zwart.

anders moet je ze ff bellen :)

Blokje kan er zo onder gefietst worden, maar moet ff snel een vorkje hebben en de velgjes spuiten zodat de bandjes daaromheen kunnen. Kan is het alleen nog een kwestie van vering en kappen. Ik heb al bij Leertouwer gekeken mja daar hadden ze wel de zwarte binnenkappen 2dehands maar met allemaal beschadigingen.

Ik heb nu ook wel alle binnenkappen maar de onderkap zijn gaten in gemaakt omdat ze van een sobwer af komen. En treeplank enz heeft allemaal her en der plekjes.

Moet ze gewoon nieuw, morgen ff Twins bellen misschien dat die nog wat hebben liggen..

Gr Enzo

Maar weer eens updaten aangezien Meppel nu heel dichtbij komt:eek:

Van Hibbel een remschijfje gekocht. Ik moest perse een malossi hebben en Hibbel verkocht m toevallig:

Ook hebben de velgjes een beurtje gehad, en hebben nieuwe ML-50's, ventieltjes en een lak laagje gekregen:+

Ook van Niels uit Zeist een fournales achterveertje gekocht:)

Nog een foto van de achtervelg op het blokje:

Ook ben op zoek gegaan naar zwart binnenkappen van een zip sp 2000 die dus echt nergens meer te krijgen zijn. Dus moet ze 2dehands op de kop zien te tikken of het worden antraciete binnenkappen wat ik persoonlijk minder mooi vind..

Was m weer O-)

Last edited:
ziet dr weer goed uit daniel, oldskool malossi schijfjes zijn vet :W

komt helemaal goed met de zip, k ben benieuwd naar het totaalplaatje...

Zo dan, begint er leuk uit te zien enzo :W

Fix nog ff een andere halfpoelie man, dat 10kilo wegende ding is niet echt bevordelijk voor je horsepower ;)

Back