Boelie035 Hoi.. 16 March 2007 #142 Enzooo's !! Goed om te zien dat de zippa nog leeft ouwe!! tot snel.. xx
Lorenzo Gozert. 16 March 2007 #145 Lucas said: Zo dan, begint er leuk uit te zien enzo :W Fix nog ff een andere halfpoelie man, dat 10kilo wegende ding is niet echt bevordelijk voor je horsepower Click to expand... Oja?
Lucas said: Zo dan, begint er leuk uit te zien enzo :W Fix nog ff een andere halfpoelie man, dat 10kilo wegende ding is niet echt bevordelijk voor je horsepower Click to expand... Oja?
Enzo Runter an Gas! 16 March 2007 #148 Leuk om weer eens wat positieve reacties te zien in mn topic Thnx boys:* Halfpoelie blijft er voorlopig ff op, wanneer er getest wordt zal er waarwschijnlijk ook met andere halfpoelie getest worden*D
Leuk om weer eens wat positieve reacties te zien in mn topic Thnx boys:* Halfpoelie blijft er voorlopig ff op, wanneer er getest wordt zal er waarwschijnlijk ook met andere halfpoelie getest worden*D
Easy Riders Rolf ewehem 16 March 2007 #150 kleurtje @ velgjes staat ze goed :W ben je een beetje van die 'candy' kleurtjes af? nu nice und clean
kleurtje @ velgjes staat ze goed :W ben je een beetje van die 'candy' kleurtjes af? nu nice und clean
dragsterlover TTE Mooierd #221 16 March 2007 #151 Schiet lekker op zo Enzo 9||6 idd wat rolf zeg lekker clean houden.Vind alleen je lucht filter een dikke dildo (niet mooi dus
Schiet lekker op zo Enzo 9||6 idd wat rolf zeg lekker clean houden.Vind alleen je lucht filter een dikke dildo (niet mooi dus
Enzo Runter an Gas! 17 April 2007 #152 Hooi, Ik dacht laat ik maar weer eens wat van me horen op het forum Nja afgelopen tijd heel wat gedaan aan het scootertje. Zo heb ik mn voorvork opgehaald bij Dennis(mhr dh tuning) die nu gestraald is en eindelijk dus een stuurpen in kan! Ook afgelopen zaterdag ff een uurtje gebankt waarna er een redelijke score uit kwam rollen om mee te kunnen komen in de SBO. Het loopt, het rijd alleen het ziet er nog niet uit8P Het zit nu op de bijlmer manier in elkaar maar ik kan ermee sprinten+pippi+ Enkele feuteus: Getjoende achterkap: Zie jullie zondag
Hooi, Ik dacht laat ik maar weer eens wat van me horen op het forum Nja afgelopen tijd heel wat gedaan aan het scootertje. Zo heb ik mn voorvork opgehaald bij Dennis(mhr dh tuning) die nu gestraald is en eindelijk dus een stuurpen in kan! Ook afgelopen zaterdag ff een uurtje gebankt waarna er een redelijke score uit kwam rollen om mee te kunnen komen in de SBO. Het loopt, het rijd alleen het ziet er nog niet uit8P Het zit nu op de bijlmer manier in elkaar maar ik kan ermee sprinten+pippi+ Enkele feuteus: Getjoende achterkap: Zie jullie zondag
Firefox_16 -SpeedFox- 17 April 2007 #153 Je wilt tog niet zeggen dat je zo met de scooter aanwezig bent? :* Zet hem dan ff in de primer ofzo.. Dit is egt niet om aan te zien. Je blokje daarintegen,, is verrukelijk En wat was de score? Dave
Je wilt tog niet zeggen dat je zo met de scooter aanwezig bent? :* Zet hem dan ff in de primer ofzo.. Dit is egt niet om aan te zien. Je blokje daarintegen,, is verrukelijk En wat was de score? Dave
big-t EPC 17 April 2007 #154 hey enzo wat is die score dan, ik heb ook zeer leuk gescoord met mijn evo. anders pm me ff of spreek me aan op msn, hebben we het er even over,
hey enzo wat is die score dan, ik heb ook zeer leuk gescoord met mijn evo. anders pm me ff of spreek me aan op msn, hebben we het er even over,
ZipSjezer Easy Stuntin 17 April 2007 #156 ghehe berber tjoeningz. mja boeie, zolang die maar knalt ff.. die kappen worden vast nog wel is wat moois
ghehe berber tjoeningz. mja boeie, zolang die maar knalt ff.. die kappen worden vast nog wel is wat moois
Enzo Runter an Gas! 17 April 2007 #159 De rest van de kapjes komen er offcourse op. Over pks en grafiekjes ga ik neit veel vertellen het vermogen zit iig rond de 20 pk, en de kappen komt miss nog ff snel een verflaagje over maar dat zie ik nog wel.. Gr Enzo
De rest van de kapjes komen er offcourse op. Over pks en grafiekjes ga ik neit veel vertellen het vermogen zit iig rond de 20 pk, en de kappen komt miss nog ff snel een verflaagje over maar dat zie ik nog wel.. Gr Enzo