This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
ziet er zeer goed uit erik :# kleurtje staat een stuk beter als het vorige, erg vet

k hoop je hard te zien vlammen volgens seizoen, maar dat komt denk wel goed zo op het filmpie tehoren :+

groetjes

netjes hoor ,alleen je ziet echt alles erin, elk deukje zeg maar,

toen me neos nog van me broer was ,had ie ook goude kappe, je ziet alles, 3x moete plamure voordat eg alles weg was toen
je zadel zeg maar, die zijkant, zie je nog een oneffenheid in, zag je eerst niet,, maar het mistaat cker niet !!

keep it going !

Ziet er goed uit alleen komt er nog een underseat ofzoiets zo kijk je overal in wat jammer is.. of heb ik ergens overheen gelezen

gaat er steeds netter uit zien vind ik :W

alleen achterkant zou ik zo mooier vinden... iets minder hoog

komt er btw nog een voorspatbord op oid?

succes nog verder !

Last edited:
Die achterkant is in het echt minder hoog.. Dit lijkt zo hoog doordat hij scheef staat naar de andere kant.. En een voorspatbord tja.. Keb hier nog wel wat liggen maar ik denk dat dat niet echt goed zal staan.. Misschien nog een keer daarvoor kijken ja..

tijdje niet meer gekeken in je topic maar 1 ding weet ik zeker. Ik heb wat gemist 8P. Maar ik heb me geen moment verveeld met het bij lezen! Ziet er strak uit. En zelf zou ik het ook zo laten ipv een underseat. Het ziet er beter uit, en je kunt makkelijker (met meer ruimte) sleutelen zonder dat je je underseat beschadigt.

Veel succes verder!

Bernd

Ja idd, er moeten gewoon niet teveel frutsels aanzitten omdat het een sprintding is he.. Moet dus allemaal makkelijk uit elkaar kunnen enzo.. In heel het kapwerk zitten ook maar 6! schroefjes

Maar wat nou als een heel mooi meisje met een kort glad rokje vraagt of ze een rondje mag rijden?

mjah idd niks op doen als je toch al grip hebt ... zo is het veel mooier .... *D

Status
Not open for further replies.