This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico Sprinter Final Part-

locomotive das tog leo lokkerse oid, hij heeft de spongerox ook getjoend d8 ik, iig je ding ziet er kwa model wel netjes uit alleen de kleur vind ik persoonlijk niet zo mooi

denn1s said:
Rotor is niks mis mee, hoop gezeur om niks

Niet iedereen weet wat een binnenrotor doet, en worden alleen geil als ze iets geels zien :L

Zoals ik al eerder had gezien, ding heerscht echt, heb alleen een klein puntje, en dat is dat ik vind dat je je binnenkappen opnieuw moet spuiten, want ik zie zwarte stukjes :+

ook 5 sterretjes van mij!

Ja, maar dat komt doordat de kappen daar nog niet helemaal lekker zitten En dat is niet het enige hoor, maar dat zie je niet op fotoos

Je hebt al geborgt zie ik:W

Wat je nog kan doen aan je scoot vind ik:
- Uitlaat een opknap beurtje geven
- En je vork vind ik niet zo mooi, dat die met je kappen kleur is meegespoten. Misschien kan je die een andere mooie kleur geven...
- En nog meer vermogen score

Uitlaat kan misschien wel beurtje gebruiken.. Maarja, geen zin om die te polijsten of zo, en ook niet met de gasbrander erop want dat wordt ook niet mooi.. Hij is helemaal niet roestig of zo hoor, alleen is er een keer iemand mee gevallen en dat is uitgedeukt later..

Echt supervet projectje! Erg origineel, en dat is tegenwoordig steeds moeilijker.
5 sterretjes van mij

Heb je nu nog plannen want het lijkt alsof ie klaar is?

Het lijkt me trouwens niet echt lekker rijden, maar 150 meter moet te doen zijn.

Het rijdt goed genoeg voor 150 meter en daar is hij voor gebouwd Niks meer, en niks minder Plannen, tsja profi spuitbeurt ooit Hebo pijp testen en zo..