This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico Sprinter Final Part-

vreemd , ik heb zeker weten meer dan 20 mb aan pics geupload :X
Maar filmpjes groter dan 3 mb oid , kan ik niet uploaden via attachments :?

maar ff ontop maar weer :#

Ik zag ergens staan dat je m na jubbega waarschijnlijk niet meer gebruikt?
Geen lelystad? :'(

Ehehehe... doet me denken aan dragster filmpje van Marcel... Hoop kabaal, en in totaal 10 seconden de scooter zien

Klinkt nais :W

Kleine updeet:

Hebo kluts omgewisseld voor Delta kluts.. Ding knalt veel beter weg nu.. Verder staat hij nu klaar voor Jubbega Ik hoop op een leuke tijd voor mezelf..

Hehe.. Nee, ik doe het gewoon zelf. Zoals ik al zei wil ik voor MEZELF een leuke tijd neerzetten.. Winnen doe ik toch niet, dus rij ik lekker zelf Als ik in de toekomst een echt serieus blok in elkaar ga zetten met een serieus frame dan laat ik wil een mannetje van van 50 kilo rijden of zo

Update:

Hebo Racing 2 aangeschaft met verschillende flenzen ex Joel Selder pijp.
Mikuni 27mm TMX powerjet carb aangeschaft met scheve vlotter om mee te testen.

Spul heb ik hopelijk allemaal volgende week binnen zodat ik kan gaan testen En dan klaar maken voor lely en genemuiden..

geen jubbega pix/verslagje? !
leuke carb, ben benieuwd hoe die het gaat doen en of hij ook werkelijk winst geeft qua vermogen/op de weg brengen
HR2 ook btw, aangezien deze altijd loeihard knalt op Evo @ piaggio

Dat is een oude TMX, de nieuwe zijn minder schuin, zijn trouwens prima carburateurs, kijk maar eens hoe hard de scooters van Mario en de Kale man lopen

Maar 't moet wel wat harder kunnen met sprinten zeker...... :+

Ja, ik wilde de schuinste versie En ik moet idd het vermogen op de weg zien te krijgen maar dat gaat goedkomen voor genemuiden!!