This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Elias'Sprintframe

Ik zou gewoon je achtervelg zwart laten. misstaat hem helemaal niet en hoef je ook niet te klote met de juiste kleur rood. Zou wel de rand polijsten.

Succes
 
Hey Elias,

Je had nog gevraagd naar mij afstelling. Daar ben ik zelf ook nog opnieuw mee bezig ivm andere carburateur dus ik kan je er weinig over zeggen en ik moet nog opnieuw gaan banken dus.

succes veder met afstellen!, dat gaat wel goed komen als je dat ding een paar uurtjes op de bank zet
 
@ Marc.v.W: Laat hem eerst nog even zo, wie weet gaat de sponsoring door en laat ik de hele boel in 1x spuiten .

@ Nick: Carbon is vet reeeszz gek :~. Heb er zin in, check je zeker met 2 maandjes weer!

@ Thys: Ga binnenkort een afspraak maken om te banken. Je leest nog wel wat voor afstelling ik heb, en hoeveel peekaassss!

@ Maarten: 10 inch achtervelg met een lang carter vind ik niet mooi ;(. Om nou een nieuw carter te halen voor de looks en een kilotje :z
 
Update 20 maart

kleine update over de afstelling.

Zonder helm ik weet het !
Shame on me, speciaal voor filmpje nog even stukje gassen
Nog een klein filmpje van een burnout van vanmiddag ( sorry voor crappy 5Mpix kwaliteit ):
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vqXcezKmf8M"]YouTube - Pro Race II Sonic burnout[/ame]

Ben woensdag ook nog dagje naar school gegaan met de sonic, ouders zijn op reis, prachtig weer, wat wil je nog meer O-)!
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DcNnAa91k6w"]YouTube - Pro Race II Sonic vertrek van school[/ame]

Zitten nu nieuwe fiberglass membraanplaatjes in, ook heb ik er een 145 sproeier in gedaan. Trekveertjes wat strakker aangedraait, maar moet nog even zwarte mhr ophalen!
Maar het ding loopt echt al een heel stuk beter ( wat ook te horen is ).
 
Last edited:
Is er niemand bij jou in de buurt die kan afstellen, lijkt wel een dr70

inderdaad eens goed afstellen mag zeker hoor!
Heel topic vol met Helm-shit ik voel het komen maar ik vind het wel een punt.
Dat je er mee naar school rijd vind ik helemaal Bizar :+
 
@ Afstelling: Hij heeft nog een dipje in het begin. Maar verder is de afstelling echt een stuk beter dan wat de filmpjes laten zien

School is voor mij een 4.5km. Onderweg paar keer stoppen om hem af te laten koelen en dat lukt prima hoor. Heb het gedaan omdat ik er wel zin in had en ze bij ons op school een SR met 17.5mm en Stage6 Pro uitlaat op een sprinter vonden lijken 8P.
 

En waar heb je hem neer gezet toen je les had?
Gewoon in de fietsen stalling?
 
En waar heb je hem neer gezet toen je les had?
Gewoon in de fietsen stalling?
In school, in het hokje van onze conciërges *D. Daar stond die veilig voor al die handjes van mijn medeleerlingen :X.
Maatje van me was nog meegefietst als benzinedrager, dus zodoende is het goed gekomen !

Vanavond/morgen weer verder gaan, stationair moet inderdaad omlaag. Hij lijkt in het burnfilmpje weinig toeren te maken, maar daar draait die nog lang geen volle toeren :Z. Andere trekveertjes en dat moet ook al een stuk beter zijn !
 
Vanavond/morgen weer verder gaan, stationair moet inderdaad omlaag. Hij lijkt in het burnfilmpje weinig toeren te maken, maar daar draait die nog lang geen volle toeren :Z. Andere trekveertjes en dat moet ook al een stuk beter zijn !

BLABLABLA

GA DE BANK OP KNEUS! :*
 
Daar zit echt geen gang in lijkt het wel.

zwarte veren erin en stationair omlaag.
Rollen lichter

Zou toch echt keer op een bank gaan om aftestellen. dit schiet niet echt op heb ik het idee.

Frame enzo ziet er wel netjes uit.
 

dat is het toch ook al bijna? in vergelijking tot een DR70 ,,,

Is er niemand bij jou in de buurt die kan afstellen, lijkt wel een dr70