Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
haha eerst wel dan niet dan weer wel dan weer niet:S

ik snap em niet meer;P maar tog gepost
wuhauahu

ik ben benieuwd man:) mja zal wel goed kome als die neit meer slipt enz

spreek je:*

Zo ff een verslagje over gister. Vond het een zeer geslaagde dag behalve dat mijn scores een beetje tegenvielen naar mijn gevoel!

We reden weg rond een uurtje of 10 in amersfoort richting Gronau. Kwamen we aan bij Hendrik, nja na 5 minuten kwam die naar buiten en zijn we gelijk begonnen met mn runner op de bank.

Na veel testen van o.a. zelf het verschil tussen 2 delta clutches van hetzelfde materiaal, polini overrange, kwam ik er al gauw achter dat er steeeds kleine beetjes pks bijkwamen. Ook omdat ik nog steeds dooe iets een slippende overbrenging had, bleef die steeds teveel toeren draaien of zakte helemaal in. Nja ging van de bank af met minder pk maar ging op de straat best loeihard})

Het was een lekker dagje vol gezelligheid maar met wat tegenvallende resultaten helaas, volgende keer beter:+

Gr.Enzo

ja idd, beetje jammer van je score, maar ging op straat wel hard moet ik zeggen :D, iig beter hard op straat dan op de bank ;) :P

zie je @ meppel nog wel denks :W

oooi

Renz P. said:
op naar de 19, en dan de 20?

Er moet minimaal 20 pk uit deze cil getrokken kunnen worden als alles goed zit, dat zei de tuner van de cil ook anders zou die zn schoen opeten:#

Ik ga nog ff wat dingen veranderen en misschien rolt er op meeting Meppel wel wat hogere score uit.

Gr.Enzo

18.5 is een mooi punt om op te beginnen. Genoeg om naar boven te gaan en nog steeds niet dramatisch laag ;). Ik kom op Meppel nog wel even naar het beestje kijken, dus poets je de kappen nog even? :*

DG SF2 said:
18.5 is een mooi punt om op te beginnen. Genoeg om naar boven te gaan en nog steeds niet dramatisch laag ;). Ik kom op Meppel nog wel even naar het beestje kijken, dus poets je de kappen nog even? :*

Komt goed kerol:#

Vind het toch ook mooie score hoor.
Zolang het maar op de baan hard gaat :p
Toen ik eerst in de beginfase van m'n scoot 18.2 pk had won ik ook van 20+pk scoots, dus zal wel goed komen.

Spreek je nog wel en we meeten wel eens @ meppel.
Gr Jeroen

PIABOOST said:
Vind het toch ook mooie score hoor.
Zolang het maar op de baan hard gaat :p
Toen ik eerst in de beginfase van m'n scoot 18.2 pk had won ik ook van 20+pk scoots, dus zal wel goed komen.

Spreek je nog wel en we meeten wel eens @ meppel.
Gr Jeroen
Ja op de straat gaat ie echt hard, mja ik ga niet eerder stoppen totdat er 20 pk uit dat gare ding komt rollen+ralf+

enzo..

alle vertrouwen in dat ie over de 20 gaat:*

we gaan het zien @ meppel..

zolang die op straat maar knalt tog:W

spreek je:*

edit: ben michael:*

idd daniel zaterdag was wel lache.. :) denk ook wel dat je met wat aanpassingen over de 20 kan gaan ;)

succes met je scoobie :)

EwediozZz

Ja ik weet het. Het membraam is al Ewehem tjoent, en een nieuw spruitje doe ik van de week nog hoop dat het dan beter zit:)

Vandaag en gister ook ff een beetje lopen kloten met de inlaat. Carb had al een mooie kelk, dus die ff opgepoetst. Een untuned 25mm recht spruitje weer ff bewerkt is iig een stuk netter als de vorige. En het membraam in onder handen genomen waardoor het nu een 2 Klepper is geworden ipv 4 klepper+ralf+

Hij klinkt naar mijn gevoel al een stuk beter. De rest van de week miss nog ff snel die contactslot kap spuiten om er iig een oranje kleur op te hebben. Heb al racings-gaas gekocht dus dat plant ik ws ook nog wel ff op de plek van de koplamp. Dan is ie zo goed als af voor Meppel en Lely. Alleen nog ff de kappen erop schroeven.

Jullie zien me wel op Meppel en/of Lely 8)

Zal wel ff wat fotos schietzo..:)

Edit: fotos:)

Het setje bij mekaar:

Beetje wazige fotos mja ik moet het er maar mee doen:)

Greetz

Last edited:
dildo filter 8P

Maarehm netjes ding, kleuren passen wel goed bij elkaar en ziet er gewoon goed uit, zie je op meppel wel :)

Status
Not open for further replies.
Back