Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
[5th]patrick said:
zag erwel netjes uit vriend.

volgende keer op je kopelingshuisje gaan we een eitje bakken :)
verder was hij lekker vel en zag het er toch echt wel netjes uit.

greetz

Als jij eieren meeneemt})
Komt goed Patie-:-

ding ziet er goed uit enzo :D klinkt goed en veertje is vet, ook die van dennis zag er weer goed uit.

zie je de 22e :W

Marcel said:
hey opeens een schijfie er op getoverd :D

nice Enzo , gaan je weer zien in Meppel denks :#

Denk t wel heh, alleen dan zonder slippende overbrenging:#

@ Artje,Martinus en Matthieu: :*

Enzo said:
Zo gister ben ik samen met Dennis(MHR D.H. Tuning) naar meeting Perkpolder geweest. Was zeer gezellig en het was lekker weer. Alleen de organisatie was klote en mn runner deed gaar door een slippende koppeling :mad:

Dat probleem moet dus =ff verholpen worden voor 22 april. Ook wil ik voor die tijd mn M-stuurtje ff monteren en proberen een poging doen om mn binnenkap af te maken:P

Een aantal foto's die ik gevonden heb van mijn runner en ik op Dennis zn runner van meeting Perkpolder:

Ik op Dennis zn runner:

Mijn runner:

Verder heb ik nog verschillende mensen gemeet zoals: 5TH crew, Arthur, Wim, JasperdB, Doofus, Burn, c4rn, MHR, Erwin., en nog veel meer!

Al met al een gezellig mar toch ongeregeld dagje+ralf+

Gr.Enzo

En Maikel :P

je runner zag er goed uit kerel :) meppel hebk me ice ook bij ;)!

Last edited:
Was gezellig in perkpolder :). jammer van de runner, maarja volgende keer beter :D. misschien dat je dan wel kunt winnen ;) haha.

ik meet je binnenkort weer

later, (nu naar school ;))

Net ff M-stuurtje gemonteerd, en laat m lekker zo vind het wel leuk staan namelijk:#

Fotos:

Van de week is ff nieuwe keering halen voor mn vertandingsdeksel aangezien die ws een beetje lekt en ff nieuwe pakkingen voor bij de poelies:)

Ciao

Edit: Verkleind!

Hee enzo, fix een std koplamp en spuit die oranje man... en ook nog dat stomme kapje wat eerst altijd ontbrak :P Dan is ie echt vet! Zou ook echt die kleuren combo zo houden man.

En vlammen gaat het toch wel straks :*

Ja kweet t binnenkort maar is ff af plamuren en spuiten. Mijn orginele koplamp die bij mijn runner zat heb ik weggegeven dus moet ff een andere zien te fixen van iemand of misschien dat ik gaas op die plek doe!

:henko:

Matthew. said:
Nice daniel. Al wel eens een testbank run gepakt met je runner ?
En gaas staat ook gewoon netjes hoor +ralf+
Thnx, nee man op perkpolder had ik last van slippende overbrenging(snaar/koppeling) waardoor die op de straat niet voorruit te gassen was.
Dus had testbankrun ook weinig nut:)
Misschien op Meppel:henko:
Ik ga kijken wat het leukst staat het gaas of koplamp!

Greetz

ensjow!!

jmmr dat ke koppeling slipte man @ perk!
Mja meppel komt het goed denks:D

Maare mstuur is dik @ runner denks +ralf+

spreek je

fix btw dat kapje van je kvs tank is:p

:*:*

Zo zaterdag ff een afspraak gemaakt met Hendrik om te gaan banken, dus dan kan voor meppel iig nog ff wat afgesteld worden op de testbank:+

Hopen dat ik met al redelijk wat binnen kom en naar huis ga met 50 pk op de aanhanger aangezien Lourens met zn zip ook meegaat:)

Scores komen misschien nog -:-

Status
Not open for further replies.
Back