Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Het geld groeit niet op mn rug om een f32s of f36r vork te kopen.

Over die kleurencombo's geef ik niks maar tis leuk wat jullie ervan denken. Als ik iets ga spuiten is het wel op een 2e kappenset ipv van mn oude.
En vind zelf persoonlijk rood met geel wel heersen:W

Wil deze week ook nog ff gaas fixen op de plaats waar mn koplamp normaal zit.

Of Perkpolder dr in zit voor mij met scooter weet ik niet maar ga iig wel een kijkje nemen daaro+pippi+

Thnx voor reageren mensjes:*

hmm , perkpolder..

Is dat niet een tyfus eind rijden mannen ??

Naah , ik denk dat ik jullie niet ga vergezellen.., ben wel benieuwd wat men hok gaat doen op de baan mja moeten nog een aantal dingetjes gebeuren !! Meppel en lely wordt dus een leuk weekend !

Runner blijft een mooi apparaat, wat betreft de photoshopjes, nummer 1 vind ik persoonlijk een vette kleur combinatie maar is niet je van het..

Spreek je Ennis! ;)

Last edited:
hahaha enzo n0000 fotosoepje nr2. Bassie en Adriaan ownage denk! Voelt erg bekend die kleurtjes haha. Maarre om eerlijk te zijn vind ik dat blauw oranje het vetste man.

:*

Dan komt die kleur wel op mn nieuwe/andere kappenset, vind het zonde om deze weer een laag te geven:#

Zo gister ben ik samen met Dennis(MHR D.H. Tuning) naar meeting Perkpolder geweest. Was zeer gezellig en het was lekker weer. Alleen de organisatie was klote en mn runner deed gaar door een slippende koppeling :mad:

Dat probleem moet dus =ff verholpen worden voor 22 april. Ook wil ik voor die tijd mn M-stuurtje ff monteren en proberen een poging doen om mn binnenkap af te maken:P

Een aantal foto's die ik gevonden heb van mijn runner en ik op Dennis zn runner van meeting Perkpolder:

Ik op Dennis zn runner:

Mijn runner:

Verder heb ik nog verschillende mensen gemeet zoals: 5TH crew, Arthur, Wim, JasperdB, Doofus, Burn, c4rn, MHR, Erwin., en nog veel meer!

Al met al een gezellig mar toch ongeregeld dagje+ralf+

Gr.Enzo

zag erwel netjes uit vriend.

volgende keer op je kopelingshuisje gaan we een eitje bakken :)
verder was hij lekker vel en zag het er toch echt wel netjes uit.

greetz

Status
Not open for further replies.
Back