This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Je hebt altijd mensen die dezelfde kleuren hebben, of ze je scooter nou gezien hebben of niet. IK zou gewoon schijt er aan hebben, je kiest een kleur die jij vet vindt. Ik weet niet hoe jij er over denkt. Ik zou het iig niet voor andere kiezen.

En als je uniek wilt zijn, heb je de verkeerde hobby gekozen.

Als je uiteindelijk iets moois hebt gemaakt, zitten er heust wel unieke kenmerken in die jouw ontwerp representeren. Gewoon lekker door blijven knutselen en zeker niet je oren laten hange naar wat andere zegge.

Vette veer trouwens (die roest maakt em uniek :#)

Ik zie geen roest hoor+ralf+

En hij blijft deze kleur hoor wees maar niet bang-:-

Zo ff een loze update :L Nieuwe rvs inbusboutjes voor mn carterkap dankzij Rolfje:*
En het nieuwe veertje gemonteerd, zit wel een stuk lager als met de oude veer dus misschien toch wel met een cheap ass ophoogblokje omdat ik dat gewoon fijner vond rijden. Maar daar kijk ik nog wel naar. Ook heb ik nog steeds niet kunnen testen aangezien ik stond warm te draaien toen de politie langs kwam en kwamen vertellen dat ik maar van de openbare weg af moest

Fotos:

Dat was m weer+ralf+

adios

genaait.

dat is echt klote van de politie. gelukkig heb ik daar minder last van.

hopelijk kan je binnenkort toch testen en afstellen.

veer staat echt netjes

succes.

Vette shit hoor enzo. En als je hem gaat ophogen achter, fix dan iets met een soort van ophoogblokje aan de bovenkant van de veer. dat ziet er niet zo cheap ass uit

Lucas said:
Vette shit hoor enzo. En als je hem gaat ophogen achter, fix dan iets met een soort van ophoogblokje aan de bovenkant van de veer. dat ziet er niet zo cheap ass uit

Ja is kijken of ik er wat op kan verzinnen, en iets kan laten draaien door iemand})

@ Sonic Tuning: Binnenkort maar ff met aanhangertje op een veilige plek afstellen denk:W

Gr.Enzo

oja ik weet wie dat is die zit bij me in de klas idd.. die denkt dat ie alles is en graag bumper kleeft

Zo gister wer wat spul gekocht:+
Nieuwe delta en evo membraam en gebruikte speeddrive poelies:

Om te testen off course ten opzichte van VL11 en de Malossi poelies +ralf+

Greetz

Struiksel said:
Ziet er goed uit sjef En Wouten moet je niks van aan trekken die hebben toch niks beters te doen.....
Zoalng ze mn runner niet in beslag nemen vind ik alles best

Binnenkort maar is afstellen op een prive terrein ofzo

Enzo said:
Zoalng ze mn runner niet in beslag nemen vind ik alles best

Binnenkort maar is afstellen op een prive terrein ofzo

Snap ik , ja prive terrein moet ik ook nog steeds vinden

Omdat mn topic nu toch omhoog gekickt is, zal ik gelijk de stand van zaken ff melden De runner staat nog steeds stil. Mn rotor heb ik ff uitgeleend aan Mhrspeedzipsp aangezien zijn rotor vaag deed ofzo:S

Het evo membraam en de nieuwe delta komen zowiezo in de runner, en de het oude spul wat ui mn runner komt komt waarschijnlijk wel ergens anders op-:-

Gr.Enzo

Enzoo beetje opschieten he neehoor ik ben benieuwd hoe hij gaat rijden! ik spreek je wel..

ooooi

Status
Not open for further replies.