Blom said:Je hebt altijd mensen die dezelfde kleuren hebben, of ze je scooter nou gezien hebben of niet. IK zou gewoon schijt er aan hebben, je kiest een kleur die jij vet vindt. Ik weet niet hoe jij er over denkt. Ik zou het iig niet voor andere kiezen.
En als je uniek wilt zijn, heb je de verkeerde hobby gekozen.
Als je uiteindelijk iets moois hebt gemaakt, zitten er heust wel unieke kenmerken in die jouw ontwerp representeren. Gewoon lekker door blijven knutselen en zeker niet je oren laten hange naar wat andere zegge.
Vette veer trouwens (die roest maakt em uniek :#)
Lucas said:Vette shit hoor enzo. En als je hem gaat ophogen achter, fix dan iets met een soort van ophoogblokje aan de bovenkant van de veer. dat ziet er niet zo cheap ass uit
Enzo said:Beetje jammer dat je dan daarna altijd weer mensen ziet met dezelfde of bijna dezelfde kleuren:L :L :L
Hier 1 voorbeeld van ws een duitser die bijna dezelfde kleuren heeft gebruikt:
En er rijdt sinds kort hier in mijn woonplaats ook een runner met bijna dezelfde kleuren blauw en oranje..:L
Dus misschien dat ik binnenkort weer opzoek ga naar nieuwe kleuren die nog wel orgineel zijn-:-
Gr.Enzo
Zoalng ze mn runner niet in beslag nemen vind ik alles bestStruiksel said:Ziet er goed uit sjefEn Wouten moet je niks van aan trekken die hebben toch niks beters te doen.....
Enzo said:Zoalng ze mn runner niet in beslag nemen vind ik alles best
Binnenkort maar is afstellen op een prive terrein ofzo
We shall see-:-MHR D.H. Tuning said:Lekker bezig jokkie, tijd voor een 2e blokje :X
Dennis
Firefoxmhr said:Al wat gepolijst?