Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Zo vanochtend ff de buurt wakker gemaakt met het geluid van een lopend speed blok:P

Naja starte met 1 kick+pippi+

Naja hier foto van de toeren die hij zn eerste draaibeurt draaide:P

Alles zit nog wel met tai wraps vast, wou alleen dat ie ff liep..

Nog 2 fotos:

Aankomende paar weken ff alles tip top in orde maken op mn gemak;)

Gr.Enzo

Tai Wrap Tuning :W Ziet er weer goed uit, ben benieuwd hoe hij er straks bij staat als alles netjes is afgewerkt, je bent iig ruim op tijd klaar om alles tegen de meeting tijd af te hebben :).

grtz

DG SF2 said:
Tai Wrap Tuning :W Ziet er weer goed uit, ben benieuwd hoe hij er straks bij staat als alles netjes is afgewerkt, je bent iig ruim op tijd klaar om alles tegen de meeting tijd af te hebben :).

grtz

Thnx, ja de basis is klaar, dus nou een beetje de tai wraps wegwerken en nog ff een paar kappen opnieuw fixen en spuiten. Gasreactie was niet verkeerd voor de 1e keer starten})

Gr.Enzo

Wel netjes dat ie na een keer kicken loopt :) Je hebt hem wel een beetje vet gesmeerd ;) Ben benieuwd naar je score met speed met en zonder nx..

grtz.

Lekker dat hij weer loopt ik, maar ik heb het wel is netter in elkaar gezien. Maar dat komt wel goed als ik er weer een keertje naar ben wezen kijken natuurlijk :P

Dennis

Ziet er zeker net uit hoor Enzo/Daniel/nogmeer namen, is dat standaard bij piaggio zo dat als je een snel blok hebt er bij de eerste keer starten zo'n berg kots uitkomt? 8P

Neehoor, ding komt er zeker vet uit te zien!
Gr M-M

Dank voor de reacties, ja 1e keer lopen meot ie wel ff een lang tijdje rustig lopen en goed gesmeerd worden;) En ja de achterwiel bouten moet er nog in idd+ralf+ (Bespaard wel gewicht:P)

Maja voor 1e keer starten liep het zeer netjes, beter dan met de Replica eerst})

Binnenkort meer..

Enzo said:
T voelde al machtig aan}) Mja morgen misschien weer ff verder beunen;)
Je bent gewoon niks gewend:+

Geintje daniel:* , komt wel goed met deze runner! Binnenkort nog banken met dit hok?

BartR. said:
Je bent gewoon niks gewend:+

Geintje daniel:* , komt wel goed met deze runner! Binnenkort nog banken met dit hok?

:L Niks gewend, die Replica had een gruwlijke gasreactie + op de straat ging het als een speer:+

Mja dit is weer een stapje hoger..

Banken komt maybe in de toekomst nog wel, voorlopig alles in orde maken en op de straat afstellen:#

relaxt dat het al loopt ghenzo! balen dat die demper lek is :P was bij mijn malossi pijp ook zo, ff dicht metselen ofzo...

Zo veertje ff weer in de kleur gezet, witte beschadigd stond m niet mooi dus dan maar ff gespoten aangezien ik geen zin had om een nieuwe te halen:+

Ook met de achtervelg bezig wat me niet echt goed lukt aangezien er dikke corrosie op zat wat dus heel vervelend is:rolleyes:

Naja hier fotowtje van een onbeschadigd spiraal:)

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.
Back