Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Pephers said:
Mooie kleurencombo.. Oranje en blauw :)
Beetje jammer dat je dan daarna altijd weer mensen ziet met dezelfde of bijna dezelfde kleuren:L :L :L

Hier 1 voorbeeld van ws een duitser die bijna dezelfde kleuren heeft gebruikt:

En er rijdt sinds kort hier in mijn woonplaats ook een runner met bijna dezelfde kleuren blauw en oranje..:L

Dus misschien dat ik binnenkort weer opzoek ga naar nieuwe kleuren die nog wel orgineel zijn-:-

Gr.Enzo

DJT-Speed-Area said:
nja opzicht lijken ze nietzoveel op elkaar hoor:rolleyes: wilt ook niet gelijk zeggen dat hij het nageaapt heeft:)
nee maar wel precies dezelfde kappen die ik blauw of oranje heb heeft hij ook, naja ik vind het iig neti chill dat er nu nog 2 van het6zelfde kleur ongeveer rond rijden..:rolleyes: :mad:

BT said:
Maak em roze , Daniel 9||6
Bewaar je kleur voor je sprinter nou, niet verklappen.

Nee roze vind ik echt niks, op meeting DDV reed er ook een roze runner en dat vind ik totaal niks:X

Gr.Enzo

haha8P

Misschien dat ik nog te onderscheiden ben van de andere dezelfde kleur runner qwa vermogen, en dat denk ik bijna 100% van wel;)

Dat hou je toch Dani :(

Maak em gewoon in 20 kleuren ofzo , toch niemand die het wilt :#

We gaan elkaar snel weer zien denk ik :W

//edit: owja, Kenkerdope:+

Last edited:
...Alles behalve blauw zilver :+...

Heheh, nee 'naapers' zijn gewoon enorm irritant, maar om elke keer je scooter over te spuiten word ook een duur grapje. Ik had het nog even aangezien als ik jou was ;). In je details gewoon goed zijn, en het lijkt al weinig meer op elkaar :).

DG SF2 said:
...Alles behalve blauw zilver :+...

Heheh, nee 'naapers' zijn gewoon enorm irritant, maar om elke keer je scooter over te spuiten word ook een duur grapje. Ik had het nog even aangezien als ik jou was ;). In je details gewoon goed zijn, en het lijkt al weinig meer op elkaar :).

Jup ik laat m zo, ga niet meer rommelen met deze kappen, alleen sommige kappen meoten ff gespoten worden aagezien 1tje scheurtje vertoond en de ander een grote kale plek heeft:X

@ Marcel: Je weet toch:7

Of echt iets origineels bedenken waarmee je sowieso ziet dat iemand je heeft nage-aapt

Want deze kleuren zijn best voor de hand liggend, en er zijn vast meer mensen die het in hun hoofdje hadden.
En geloof niet dat die duitser jouw heeft nage-aapt.

Status
Not open for further replies.
Back