Ssssssssssst :zBT said:Je bent ook een echte luiwammes Daniel . Ga eens wat doen .
Enzo said:En belgom is verdwenen8P
Gr.Enzo
theyske said:niet te geloven, niet te geloven, deze runner is wel patat, ben nmlk zelf aan een bezig
Thnx Marcella :#Marcel said::~ Nice Danielle :W
Nee kleuren blijven hetzelfde ivm met merk van de lak. Ik zal binnenkort wel ff fotos proberen te maken met een andere camera Maar gaat om het beeld, dat er krasjes en dingetjes op de kappen zitten zie je op deze fotos niet:+aC'88 said:mooi scooter, alleen kwaliteit vd foto's zijn is niet echt lekker
ik zou trouwens wel iets andere kleur pakken, btje lichter blauw (metallic) met btje lichter oranje (minder fluo-achtig)
Trouwens, jij had wat gehoord oid over die team uitlaat vd sr maar wou er niet over praten? Pm me als je wilt
mzzl
die merk heeft geen andere kleuren? :+ Is goed dan, is netjes hoorEnzo said:Nee kleuren blijven hetzelfde ivm met merk van de lak. Ik zal binnenkort wel ff fotos proberen te maken met een andere camera Maar gaat om het beeld, dat er krasjes en dingetjes op de kappen zitten zie je op deze fotos niet:+
Gr. Enzo
@ BT: Moet nog ff een andere soort ophoging zien te laten maken, dat je geen ophoogblokje ziet van 5 eu bij een veer van 515 eu8P
Greetz
Nee is geheime merk verf8)aC'88 said:die merk heeft geen andere kleuren? :+ Is goed dan, is netjes hoor
Lijkt maar zo, komt door de slechte cameraRonnie said:Netjes hoe het erbij staat. Alleen mag je ook wel een nieuw voorbandje want die je er nu op hebt lijkt zo goed als kaal...