Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Vandaag weer is wat aan mn runner gedaan. Had van de week ff mn carb en rotor opgehaald die ik uitgeleend had aan iemand om te testen.

Dus rotortje weer gemonteerd op de jusite voorontsteking:)

Achtervelgje is ook weer gespoten maar moet nog maar een keer aangezien de lak weer begon te reageren:mad:

Wat nog t doen voor Meeting Meppel / Brommersprint Jubbega:

*Afstellen
*Velg nog keer schuren en spuiten
*Misschien aan kappen overnieuw spuiten en anders na Jubbega.

Vooral dat 1e baal ik een beetje van aangezien ik niet meer hier ind e buurt kan testen en dus afhankelijk wordt van anderen, deze week maar is een plek regelen waar ik kan knallen en testen:W

Van de week wel ff een fotowtje van hoe de achtervelg is geworden:7

Vandaag weer ff wat gedaan! Heb ff de kapjes gemonteerd, en ben dus wel van plan als het lekker weer is en ik tijd heb mn kappen weer ff op te frissen.
Heeb heel wat plekjes kunnen vonden waar scheurtjes zitten, lak dr af is, krassen enz. Dus ben wel van plan om een aantal of alle kappen ff licht te schuren en van een vers laagje te voorzien. De laatste 2 keer ook 2 bougies versleten omdat ze vet geslagen zijn8P Best duur grapje:rolleyes:

Naja kapjes dr op gezet dus ook ff wat piccas geschoten(Let niet op de kwaliteit aangezien het een flut camera is:7 )

Binnenkap ga ik ook aan werken zodra het lekker weer is om buiten te kunnen beunen:W

Ciao:*

mooi scooter, alleen kwaliteit vd foto's zijn is niet echt lekker :rolleyes: :)
ik zou trouwens wel iets andere kleur pakken, btje lichter blauw (metallic) met btje lichter oranje (minder fluo-achtig)

Trouwens, jij had wat gehoord oid over die team uitlaat vd sr maar wou er niet over praten? Pm me als je wilt

mzzl

aC'88 said:
mooi scooter, alleen kwaliteit vd foto's zijn is niet echt lekker :rolleyes: :)
ik zou trouwens wel iets andere kleur pakken, btje lichter blauw (metallic) met btje lichter oranje (minder fluo-achtig)

Trouwens, jij had wat gehoord oid over die team uitlaat vd sr maar wou er niet over praten? Pm me als je wilt

mzzl
Nee kleuren blijven hetzelfde ivm met merk van de lak. Ik zal binnenkort wel ff fotos proberen te maken met een andere camera:P Maar gaat om het beeld, dat er krasjes en dingetjes op de kappen zitten zie je op deze fotos niet:+

Gr. Enzo

@ BT: Moet nog ff een andere soort ophoging zien te laten maken, dat je geen ophoogblokje ziet van 5 eu bij een veer van 515 eu8P

Greetz

Enzo said:
Nee kleuren blijven hetzelfde ivm met merk van de lak. Ik zal binnenkort wel ff fotos proberen te maken met een andere camera:P Maar gaat om het beeld, dat er krasjes en dingetjes op de kappen zitten zie je op deze fotos niet:+

Gr. Enzo

@ BT: Moet nog ff een andere soort ophoging zien te laten maken, dat je geen ophoogblokje ziet van 5 eu bij een veer van 515 eu8P

Greetz
die merk heeft geen andere kleuren? :+ Is goed dan, is netjes hoor :)

Netjes hoe het erbij staat. Alleen mag je ook wel een nieuw voorbandje want die je er nu op hebt lijkt zo goed als kaal...

Ronnie said:
Netjes hoe het erbij staat. Alleen mag je ook wel een nieuw voorbandje want die je er nu op hebt lijkt zo goed als kaal...
Lijkt maar zo, komt door de slechte camera:rolleyes:

Enzooo Lang niet gesproken:P
ZIet er weer goed uit man maar staat ie nou zo hoog of ben ik weeris scheef:P

Hope dat het kapje nu wel een x heel bijft zonderte scheuren :(

Ik spreek je :*

Status
Not open for further replies.
Back