This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Marco_v_W said:
ik hoorde een 100.000 klapper

Haha he stinkerd, was goed lache gister! Die 100.000 klapper had een beste zooi achtergelaten onder dat tunneltje toen we terug liepen. :+


Zal vanavond ff een verslagje doen met grafieken er bij, moet nu werken :'(
 
Nja ff 'kort' verslagje van het banken bij XSH...

De bedoeling was om eerst met de Speed 7T te gaan testen. Bij binnenkomst eerst gekeken wat het scoorde, kwam toen op 19,8 PK. Daarna het een en ander geblokkeerd getest. Uiteindelijk weer op rollen gezet en goed afgesteld voor op straat. Met als resultaat 21,0 PK en 10,7 Nm koppel. Het is dus duidelijk dat het een cilinder is met heel veel potentie, aangezien ik nog veel meer had kunnen testen maar niet aan toe ben gekomen.

Daarna ff pauze genomen om de Speed 7T en ophoogplaat ervanaf te halen, om vervolgens mn ouwe Cross cilinder te monteren. Gewoon een oude afstelling er in gegooid die op straat wel goed reed altijd. En gekeken wat hij wou doen. Gekke ding scoorde alsnog 18,8 pk terwijl er een stuk nicasil mist na die vastloper met NX laatst
Daarna met NX getest, eerst met kleine sproeiers een paar runs gemaakt, ding ging steeds hoger scoren. Uiteindelijk 25,7 pk mee gehaald. Vervolgens grotere sproeiers erin gedaan om te kijken, toen ging hij nog hoger scoren. Op een gegeven moment zelfs 26,6pk gehaald. Toen we daarna verder gingen testen detoneerde het zuigertje helaas, en ik had er niet meer mee genomen dus toen zijn we er mee gestopt. Er zijn met meer testwerk sowieso nog veel hogere scores haalbaar. Aangezien die 26,6 pk al gehaald werdt terwijl ik de knop indrukte bij 17,5pk. Dat betekent al een vermogens toename van 52%. Als ik dat doe bij de Speed 7T kom je dus al op scores over de 30 pk -:-

Maargoed genoeg gelult, bijgevoegd 2 grafiekjes. De eerste is van de Speed 7T. De tweede is van Cross met NX.
 

Attachments

  • 21pk koppel.jpg
    225.8 KB · Views: 1,730
  • 26.6 pk NX.jpg
    252.5 KB · Views: 286
echt te vet hoor... ben je nog wle van plan te gaan testen met 06 en nx?
kom snel x kijken om jou ding ook te zien gaan
en die mafkees gister o damn man
mja latur
 
Marco_v_W said:
ik hoorde een 100.000 klapper

Het was idd een zeer gezellig dagje... om dan maar niet over mijn score te praten :L, ik ownde btw wel 0,3 pk ! yeah 8).

Maar goed zeker nette score. Ik geloof dat we soon nog een x gaan -:-.

Wat later op de avond werd het wel erg gezellig of niet dan marco?


:X:X:X:X:X:X:X:X

Btw het verhaal er achter zal ik maar achterwegen laten.
 
Last edited:
je zei idd dat marco zijn scheet meer stonk dan die van jou wat ik eigenlijk onmogelijk acht
mja ik ga het maar niet natesten :X
rolf fix jou page ook ff
 
ZEER nice
Heb je overigens nog iets geblokkeerd vergeleken op de bank?
of enkel zo je scoot(vario) afgesteld?

Wat zijn de volgende plannen.

Grtz Hans
 
geblokkeerd kan je geen vario afstellen dude..

we hebben geblokkeerd de uitlaten getest en nog wat andere dingen..

was een mooie/gezellige/leerzame dag dacht ik zo

leuke score's
leuke scheten
en een cheap ass 100.000 klapper

till next time 8)
 

je gaat toch eerst geblokkeerd meten zodat je weet op welk toerental de desbetreffende uitlaat z'n max vermogen afgeeft om vervolgens je vario (rollen) af te stellen zodat je scooter dat toerental draait of zie ik dat nou verkeerd.

Overigens valt het me op dat je enkel ergens in een topic komt als er iemand hoog scoort met jou spul. niet dat dat niet mag ofzo natuurlijk maar is vrij mjah hoe zal ik het zeggen. lachwekkend.
 
je meet idd eerst geblokkeerd om het toerental te zoeken waar het meeste vermogen ligt.. je formuleerde het anders waardoor ik het anders opvatte..

en wat betreft mijn posts:
ik heb niks getuned van lucas hoor dus vanwaar je rare gedachtengang ?

en ik post waar ik posten wil..
 
Status
Not open for further replies.