Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
ziet er goed uit, binnenkappen, blokkie, uitlaatje echt nettjes allemaal.
nu de rest van je kappen nog en een mooie testrun :P

gaat goed komen
00ooii :*

De bedoeling was om mn 2e kleur nog ff geheimpje te houden, maar de parelmoer paars/blauwe lak die ik graag wilde blijkt niet besteld te kunnen worden.
Dus ben ik samen met rolf met de kleurenwaaier naast mn gele kapjes gaan zitten en hebben we een andere leuke bijpassende kleur gevonden.

Het potje verf staat ook al op de foto bij bas zn project namelijk de middelste. Hier nog een keer die foto:

Lak.jpg

het is dus RAL3000 geworden, ook wel bekend als 'vuurrood' :)

Originally posted by aerox-evo70
...nou hoop ik dat de rest vd kappen niet donker rood worden, anders rijden we zometeen met dezelfde rox en bijna dezelfde naam... :P

:D

OMG mark zei : kijk eens hier...

ah vind best zielig voor markie :'(

Maarjah... ik zou het ook gedaan hebben als ik die kleur gewoon mooi vond. :D
Verder ziet het er echt al heel vetjes uit gozer!

Ten eerste: Dit is GEEN donkerrood, maar vuurrood.
Ten tweede: Mijn scooter bestaat meer uit geel dan rood. En zoals ik op het gesoepte plaatje van aerox-evo70 zag zal die van hem rood met wit worden, met hier en daar geel?
Ten derde: Deze kleur had ik al dik lang in mn achterhoofd als het met het paars niet zou lukken.
Ten vierde: Je kan niet meer origineel zijn tegenwoordig

Maar ja bij deze alsnog sorry aerox-evo70 :*

En we vergelijken de scooters nog wel als ze allebei gespoten zijn, want ze zullen waarschijnlijk heel veel verschillen qua uiterlijk.

mjah..
ik snap dat echt niet hoor met die rotor..
ik heb gewoon 1 ding in me rotor gedraaid.. en hij draait goed... :X

en van die kleuren:
je kan iid NIET meer origineel zijn :)

soow, das mooi, kan ik die kleur ook is zien:P, heb zelf namelijk dezelfde pot verf besteld en staat nu al een maand bij mij thuis, dus mij benieuwen,

hoop niet dat je et erg vind dat ik dezelfde kleur heb.

BETER!!!

als je morgen tijd hebt kom ik ze ff bewonderen/ophalen :D

enne blackx, t is gewoon een tovve kleur dus je hebt goede smaak ;)

Originally posted by AeroX-70
Ten eerste: Dit is GEEN donkerrood, maar vuurrood.
Ten tweede: Mijn scooter bestaat meer uit geel dan rood. En zoals ik op het gesoepte plaatje van aerox-evo70 zag zal die van hem rood met wit worden, met hier en daar geel?
Ten derde: Deze kleur had ik al dik lang in mn achterhoofd als het met het paars niet zou lukken.
Ten vierde: Je kan niet meer origineel zijn tegenwoordig

Maar ja bij deze alsnog sorry aerox-evo70 :*

En we vergelijken de scooters nog wel als ze allebei gespoten zijn, want ze zullen waarschijnlijk heel veel verschillen qua uiterlijk.
lol, t boeit me geen fuck hoor, jouw kleur rood is heeeel anders dan mijne :P
verder verschillen beide scoots nog genoeg, al denk ik alleen al aan motorisch... })
plus dat die van mij nog lang niet klaar is, misschien veranderen mijn ideeen nog wel wat.

mja, rood/gele aerox blijft uber :W

greetz

Status
Not open for further replies.
Back