Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
vet dingetje, nou hoop ik dat de rest vd kappen niet donker rood worden, anders rijden we zometeen met dezelfde rox en bijna dezelfde naam... :P

mja, de pktjes moeten nog komen...

Originally posted by aerox-evo70
vet dingetje, nou hoop ik dat de rest vd kappen niet donker rood worden, anders rijden we zometeen met dezelfde rox en bijna dezelfde naam... :P

mja, de pktjes moeten nog komen...

Heb jij ook gele binnenkappen dan? Maarja ik heb wel problemen met het verkrijgen van de lak die ik graag zou willen, dus dat moet ik nog ff aankijken, maar donkerrood worden ze zowieso niet ;)

En de pk'tjes komen vast wel :~

wat meot je met die AC meenemer :L
die hoef je er niet bij :+

mjah, ziet er leuk uit.
ff een keer sporten? :P

Originally posted by Marcel-NRG
wat meot je met die AC meenemer :L
die hoef je er niet bij :+

mjah, ziet er leuk uit.
ff een keer sporten? :P

Bedoel je deze?

digipics427.jpg

Staat toch echt op dat het voor de waterpomp is hoor, dus die heb ik wel nodig :*

En ik ben als alles goed gaat met het beestje op Grou, dus dan gaan we wel ff sporten :#

Voor een LC blok hoef je die waterpompmeenemer niet te monteren. Je moet gewoon 2 meenemers direct in de rotor schroeven. Met die waterpomp meenemer pas je koelkap er niet meer op, of je moet hem een halve centimeter op gaan vullen.

Het blokje zit in elkaar :) , rotortje en EVO erop.

Klaar om te blazen :P

(toch vind ik dat je hem had moeten laten stralen :|)

:D

We moeten alleen nog ff wat afspreken voor die voetpakking, wanneer ik die van je krijg, daarna kan ik opzich blazen :P

Alleen zonder voorwiel, daar moet nog een nieuwe band en schijf op :rolleyes:
Maarja wss gaat ie toch alleen maar op t achterwiel dus dat komt goed uit })

En stralen kan altijd nog, eerst lekker blazen!!! En om het er niet super lelijk uit te laten zien in de tussentijd zal ik het nog wat mooier opschuren/polijsten.

Zo ben vandaag bezig geweest met het opknappen van de Samba. Deze heeft een hele poos in de schuur gelegen en was onderhand helemaal dof geworden en op sommige plekken gaan roesten. Dus dat moest gefixt worden :)

Verder ook nog foto's van hoe het blok er nu bij ligt...

blok%20met%20hpi.JPG

blok%20met%20hpi2.JPG

blok%20met%20hpi3.JPG

Sambaaaaaa
Samba3.JPG

samba4.JPG

Samba5.JPG

Thnx :)

Enne over die waterpomp meenemer plaat, die heb ik na veel gekloot toch maar gemonteerd. Want zoals je ook op de plaatjes kunt zien, zitten de 2 gaten in de rotor te dicht op elkaar. Dus als je daar 2 meenemers direct in schroeft, staan deze te dicht bij elkaar en vallen ze niet in de gaten van de waterpomp deksel.

Nu steken ze nog een klein beetje te ver door die gaten als ik de deksel monteer maar daar verzin ik nog wel iets op.

Als je nou gewoon een tapeindje neemt en daar tussen dat rubbertje steekt en aan beide kanten een moertje. MAAR dat is dus mijn bougie stop|(. EN die wil ik terug:p. Het ziet er fris uit lucas!!

Originally posted by holfg
Als je nou gewoon een tapeindje neemt en daar tussen dat rubbertje steekt en aan beide kanten een moertje. MAAR dat is dus mijn bougie stop|(. EN die wil ik terug:p. Het ziet er fris uit lucas!!

ja rolf dat probeer ik dus te zeggen, je kan het proberen hoor maar dan komen die tapeindjes echt te dicht bij het midden van de rotor te staan en vallen ze niet goed in die gaten van de waterpomp deksel.... maarja het is gewoon kut van HPI dat het niet simpel past. En ik denk dat er wel meerdere oplossingen zijn om het te fixen hoor. Als je jou idee uitwerkt kan het misschien ook wel dat weet ik niet, maar ik heb het nu goed zitten gelukkig :)

En t is toch echt MIJN zuigerstop hoor, die heb ik er zelf ingedraaid met het vastzetten van die adapterplaat ;) :*

Status
Not open for further replies.
Back