Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Yoyo bro zien er leuk uit hoor die kappen !!!! ik ben echt benieuwd wanneer de andere klaar zijn je komt me wel ophalen he ouwe gek !!!!!
laat me nog weten wat je hebt gehoord van die gast voor die evo cil en krukass en blokje (H)
suc6 nog Bro (L)

Neej neej, de hoofdkleur word anders. Die zien jullie wel als ik foto's post van die kappen. Tot dan is het een geheimpje ;)

Originally posted by AeroX-70
Neej neej, de hoofdkleur word anders. Die zien jullie wel als ik foto's post van die kappen. Tot dan is het een geheimpje ;)

Je verklapt ze toch wel :P:P maar ik hoor het van je bro suc6 nog !!!!

Vandaag mijn carterkap maar even mooi gepolijst. Alleen jammer van mijn low-budget digi cam, de kwaliteit van de foto's is best gaar maarja :P

carterkap%20gepolijst.JPG

koelhuis%20en%20carterkap.JPG

In het echt is het best bling bling :D

Zo weer ff een mini update, Postbode is langsgeweest met pakketje van Easyparts.
Waar ik bijna een maand op heb gewacht maarja.

spulletjes%20easyparts.JPG

In het pakje trof ik aan:

- mooie chrome schroefjes voor mn kappen (ben de originele bijna allemaal kwijt :p )
- TNT clamp
- Zilver/zwarte zadelhoes

en mn TNT stuurtje word nog nabezorgd want die hadden ze niet op voorraad, zal mij benieuwen of die er nog voor 2005 is :+

En tjsa die zilveren zadelhoes had ik besteld toen ik de scoot nog zilver/geel wilde maken dus die kan ik nu niet meer gebruiken...
Iemand ruilen tegen een geel/zwarte? :D

Euuuuh, lezen slet:P

''En tjsa die zilveren zadelhoes had ik besteld toen ik de scoot nog zilver/geel wilde maken dus die kan ik nu niet meer gebruiken...
Iemand ruilen tegen een geel/zwarte? ''

Originally posted by Lars#Dragster
Euuuuh, lezen slet:P

''En tjsa die zilveren zadelhoes had ik besteld toen ik de scoot nog zilver/geel wilde maken dus die kan ik nu niet meer gebruiken...
Iemand ruilen tegen een geel/zwarte? ''
ow whaha sorry :P :)

Status
Not open for further replies.
Back