Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Whaha :X Maybe kan je wel zo'n leuke stikkerset laten ontwerpen met bassie en adriaan 8P

/EDIT/ maar het ziet er wel strak uit :W /EDIT/

vette kleuren combo, en toen ik die kappen zag en dacht aan je binnenkappen, wou ik ook een bassie grap maken maar die staat er al. :X:X:X
maar 1 ding, bassie en jij hebben smaak :W te vette kleuren combo

groetjes :*

Yoyo Bro vette kleuren combo had nooit verw8 dat het zo mooi zou zijn UBERR WREED gewoon ga zo door ik spreek je nog wel !!!

P*Zzz out

Thnx voor alle reacties over de kapjes. Bassie powerrr :+

Nu is het deze week nog wachten op m'n TNT stuur, Tomaselli snelgas, Evo voetpakking.

En zodra ik weer wat centen heb moet er nog een nieuwe band en remschijf komen voor mn voorwiel.

Daarna gaat de opbouw beginnen, dan uiteraard meer pic's van de kappen :)

Als die rox in elkaar zit maak ik anders wel een keer goede foto's :P , want daar heb je nog niet echt kaas van gegeten :rolleyes:.

Die parkeergarage bij jou is perfect om vette pics te maken of je straatje voor...

Originally posted by Bas@Area
Als die rox in elkaar zit maak ik anders wel een keer goede foto's :P , want daar heb je nog niet echt kaas van gegeten :rolleyes:.

Die parkeergarage bij jou is perfect om vette pics te maken of je straatje voor...

Is goed jonge!
Ik ben niet echt professioneel bezig met mn camera nee, maar ja ik heb ook een digi cam van een paar tientjes, dus die kwaliteit is zowieso niet super :D

Originally posted by AeroX-70
Is goed jonge!
Ik ben niet echt professioneel bezig met mn camera nee, maar ja ik heb ook een digi cam van een paar tientjes, dus die kwaliteit is zowieso niet super :D

Leen die van mij dan biatch die ken je zo bij je eigen inpluggen !!

Ben bezig geweest met mn frame weer beetje poetsen, dat ziet er nu best netjes uit dus dat vind ik ook weer best.

En k heb Sigma BC 800 fietstellertje en Tomaselli snelgas dr bij :)

schoon%20frame.JPG

schoon%20frame2.JPG

tomaselli.JPG

Maandag weer salaris dus dan kan ik eindelijk voorband en remschijf kopen, zodat de wielen er onder kunnen. Dan kan tussen mn examens door de opbouw beginnen :p

:D Geld teveel actiesss

Vandaag nieuwe Yasuni C20 erbij gekocht. Dan kan ik irl het verschil zien tussen Samba Competition en yasuni C20 @ untuned evo, en later maybe tuned evo.

Verder heb ik besteld:

Oversized remschijf
Schokbreker verlenger
TNT stuur (dit keer bij scootparts, die van easyparts komt na 8 weken wachten niet meer)
Denso W34zu bougie
Killswitch
Evo pakkingsset (hopen dat er eindelijk een goede voetpakking bij zit zodat ik de squish goed kan krijgen)

En ik ben ook bezig met iets speciaals voor het zadel. Maar dat regel ik na mn examens verder denk ik.

Pic's van mn uitlaatjes:

c20.JPG

samba%20en%20broertje2.JPG

samba%20en%20broertje.JPG

Stickertje zit er nog op :D

Status
Not open for further replies.
Back