Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Vanavond weer eventjes gebeund aan de voorkap. En voor de gein eventjes snel gemonteerd. Ziet er wel leuk uit :)

voorkap23nz.jpg

Raceroxie said:
Is je achterkap ook al weer wat verder gevorderd?

Nee achterkap nog in dezelfde staat :)

BETA-HGS said:
krijgt ie weer de ouwe kleuren of lees ik nou ergens overheen?

Hier ben ik zelf nog niet helemaal over uit, de gele velgen en beenschilden blijven sowieso, maar de rode kappen wil ik wel een ander kleurtje schenken.

Ik zit zelf te denken aan; fluor oranje, metallic oranje, metallic rood, coolchrome rood. Lekker opvallend hou ik wel van iig, als mensen nog andere suggesties hebben, die zijn welkom :)

AeroX-70 said:
Nee achterkap nog in dezelfde staat :)

Hier ben ik zelf nog niet helemaal over uit, de gele velgen en beenschilden blijven sowieso, maar de rode kappen wil ik wel een ander kleurtje schenken.

Ik zit zelf te denken aan; fluor oranje, metallic oranje, metallic rood, coolchrome rood. Lekker opvallend hou ik wel van iig, als mensen nog andere suggesties hebben, die zijn welkom :)

fluor oranje :D
zeer gruulijk
coolgroome rood idd
nou wens je suc6 het word cker tof ding man :D ;)

UPDATE

Gisteravond samen met Rolf en Bas naar Koopmans gereden, met de 2 Roxen. En onder de prettige assistentie van Mol de hele avond (plus een deel van de nacht :D ) gebankt.

Pic's

Roxje ingespannen op de bank.
koopmans15yx.jpg

Mol op mn scoot :D
koopmans24gv.jpg

En tot slot een uitgeprint grafiekje.
koopmansgrafiek4bk.jpg

Was wel grappig, de eerste run die ik maakte had ik 20,50 koopmans pk. En na een hele reeks rollen getest te hebben eindigde ik met 24,52. Op deze grafiek zie je dus dat ik bij iedere lijn andere rollen er in had zitten. :W

De LM0302F1 is dus de hoogste score, dat is omgerekent 19,6pk en daar ben ik echt super tevreden mee!

Tot slot nog even een bedankje voor Mol, voor de assistentie en de gezelligheid!

Nette score man.. Ben benieuwd wat die kappen voor goeds zullen brengen :D
Als de kappen af zijn maar even mooie foto-shoot houden denks :P

Zeer nette grafiek..

Achterveer is zo kort omdat hij zo strak ingespannen stond op de bank, en dat is idd mn gare oude achterveer. Bling bling fournales ligt thuis :)

Ik laat rolf zelf de eer om zijn eigen scoren te vermelden op zn eigen project :W

Enne er zijn ook nog wat filmpjes gemaakt van het banken door Bas, dus die komen ook nog online!

Haha was leuk avondje , Beide een zeer vette score :W

Filmpjes zal ik vanmiddag wel ff uppen , niet veel bijzonders omdat ik heel weinig geheugen heb.

Davor@Stage6 said:
Zeer nette score Lucas, waarom is Kuit niet meegeweest?

Omdat 3 scooters zegmaar een beetje teveel van het goede is , veels te druk, heb je te weinig tijd per scooter om te banken.

Sow, das pas een leuke score die je daar ff neer zet ;)

En blijkbaar heeft Mol weer lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om zelf ff op een leuke scootert te zitten :p

Status
Not open for further replies.
Back