Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Hardcore-aerox said:
mag ik vragen welke plamuur jullie gebruiken :)

las net iets van bumper plamuur dat het minder snel barst enz jullie ervaring meej?
/offtopic
ik heb goede ervaring met glasfiber plamuur . wordt ook wel gebruikt bij schade herstel.

voordeel van dit soort plamuur is dat het stukken harder en sterker wordt als normaal plamuur .. en het barst ook minder snel als gewoon plamuur aangezien het een beetje flexibel is.

nadeel tov gewoon plamuur: het is groffer dus je zult langer moeten schuren voor je het glad hebt.

ontopic

mooie scoot mooi plamuurwerk!

wel mooi :W
alleen beetje jammer dat je die inkeping ie ook in de koplamp zit niet heb trug laten komen, maar da kan ook een verschil in smaak zijn :)
ltr

Update:

It's alive :)

Het ding heeft nog last van een rare schokkerigheid. Denk dat het de ontsteking is verder alles al nagelopen namelijk. Maar als hij eenmaal op gang is dan voel je al brute power. 8)

was zeker een leuk dagje samen met Bas en Rolf. De rox van rolf knalt ook goed hard.

Filmpjes mede mogelijk gemaakt door Bas *D

Filmpje 1

Filmpje 2

Last edited:
Witte_@_SR said:
Nais....zo te zien knalt die van jou op het moment beter?

Nee juist niet, mijne hapert flink, is alleen op de filmpjes niet te horen. Dat filmpje waar ik voor rijd was geen sprint ofzo :)

Hij loopt al aardig vet :W , nu even die gare schok in het begin eruit krijgen en hij kan de bank op;)

Gelukkig liep hij met je oude achterveer beter (nee dit is geen grapje).

Status
Not open for further replies.
Back