Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Had het met bas over je achterveer, ws is deze lek. Probeer er eens meer druk in te krijgen, rond de 10bar. Mocht dit niet uitmaken dan is ie ws lek..

//edit//
verder ziet het er overigens prima uit allemaal :)

Joost@aerox said:
Had het met bas over je achterveer, ws is deze lek. Probeer er eens meer druk in te krijgen, rond de 10bar. Mocht dit niet uitmaken dan is ie ws lek..

Ik heb em nu tot 7,5 bar opgepompt en hij voelt veel stugger aan, van de week maar weer onder de scooter plaatsen en kijken of hij dan nog steeds hard is. :)

//Edit

Bij mij doen de filmpjes het gewoon via de links... als ze het verder bij niemand doen zal ik ze proberen ergens anders te uploaden

AeroX-70 said:
Ik heb em nu tot 7,5 bar opgepompt en hij voelt veel stugger aan, van de week maar weer onder de scooter plaatsen en kijken of hij dan nog steeds hard is. :)

Std zijn ze 7 bar, mij werd toen aangeraden om er 10 in te doen. Bij mn 1e lukte dat niet, die was lek. tweede lukte t wel maar nooit mee gereden.
succes ermee iig.

eeeej zeker flexe rox! :)
en hij blaast ook zeker hard :)
maar had jij een ophoogblokje onder je betor gasveer?
tenminste dat was toch een betor schokdemper???
maja veel succes verder :P
joeps!

Thnx :)

Na veel gezeik met de benzine toevoer vanaf de tank, heb ik het eindelijk gefixt. Er zit nu een 3,5 liter karttankje met beugeltjes stevig in de buddy gemonteerd.

karttank9uo.jpg

Motorisch is hij helemaal af nu dus... De bedoeling is om zeer binnekort te gaan banken, zit alleen nog even met vervoer, als dat geregeld is kan er een afspraak gemaakt worden...

ziet er allemaal zeer schoon uit, ben zeer benieuwd wat hij op de bank gaat doen.
weet je al wanneer je gaat banken
ik ben iig benieuwd naar de uitdraai ervan

mvg tim

eindelijk een mooie benzinekraan gevonden?? Btw mooie beugeltjes.. 8P 8P (met gratis schroefjes) Kom binnenkort om de jouwe ook ff irl te horen en te zien vlammen :7

Status
Not open for further replies.
Back