Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
ze knalde wel vanmiddag he :) zo niet te zeinig ;)
maar wel beter dat het stotteren een beetje weg is :)
hoop dat ik ook mee kan knallen over 3 weken :P

Aerox-man said:
zeer vette scooter!!!

maar waar woon je in soest? (ik woon der ook) :)

eeuh niet.. hij komt alleen naar soest om te vlammen :+

Dr. Ludwig in beun actie :X
H6V63P1DE31M

Jaja motorisch zit het allemaal meer dan goed nu :)

morgen nog ff verder testen met gasnaald op laatste stand. en daarna cilindertje dr af om op school na te meten voor een nieuw passend zuigertje, want de huidige is wel aan vervanging toe onderhand :W

Verder zal ik binnekort updaten over de vorderingen aan mn achterkap waar ik weer mee verder ben gegaan :)

Weer ff kleine update :)

Wat kleine nieuwe prut gekocht dat zeker aan vervanging toe was:

attachment.php

- nieuwe V-snaar (oude was helemaal op)
- nieuwe Bougie (oude was gaar)
- nieuwe Zuiger (was gewoon versleten en had teveel zuigerspeling)

Na deze paar kleine frisse onderdeeltjes geloof ik wel dat ie over de 20pk aan het achterwiel gaat. Ook mede dat ik eindelijk de koso carb goed afgesteld heb gekregen. Het belangrijkste is iig dat ik nu een goede zuigerspeling heb, die 19,6pk had ik neergezet met een AA zuigertje in een gehoonde cil, dus veel te veel zuigerspeling :X

Verder ben ik eigenlijk stiekem opzoek naar een Hebo Racing 2 pijp om eens te testen en eventueel aan te schaffen/ruilen voor mn C21. Aangezien ik denk dat mn cilinder veel meer in dat toerengebied werkt en er dus misschien een nog hogere score uit komt rollen.

Ook heb ik mn Z-kappen aan de achterkap gepolyesterd, daar een dezer dagen pic's van hoe dat vordert :W

Laat je de rand van je zuiger nog afdraaien of ga je het zo proberen..... ??
(doel hiermee op de bovenkant)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back