Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Er is weer genoeg gesleuteld/ gevlamd *D

Heb voor de verandering mn Samba Competition pijp gemonteerd. Dit loopt toch ook wel aardig! Maar denk dat met de C20 + goede afstelling er toch meer uit te halen valt. Dus eerdaags gaat de Samba de verkoop maar in.

Nog wat foto's.....

POTO0001.JPG

POTO0003.JPG

POTO0004.JPG

POTO0005.JPG

POTO0006.JPG

POTO0007.JPG

:+ Check the eyes
POTO0012.JPG

POTO0014.JPG

POTO0015.JPG

thnx :)

Maandag wss 13/44 primaire vertanding kopen. Want ik weet niet wat het is maar het ding is zo ontzettend fel en blijft echt werkelijk bij redelijke snelheden nog te hoog op het achterwiel gaan. Zeer onprettig met sprinten dus :L

Jah @ Grou is hij zowieso :)

Pff vandaag helemaal naar Jos Dijkman geweest.... Want ik had ze gemaild en gevraagd of ze daar Malossi 13/44 primaire vertanding op voorraad hadden. Ze mailden van wel dus die wilde ik maar gaan halen vandaag. Kom ik daar, blijken ze hem dus niet te hebben |( Btje jammer maarja... Nu al besteld @ scootparts. Hopelijk heb ik em nog binnen voor Grou dan kan ik hopelijk wat lekkerder sprinten.
Maar die vertanding is lang niet alles wat er nog aan gedaan moet worden, er moeten nog heel wat afstel uurtjes in gepompt worden, hij gaat steeds slechter lopen namelijk :'(

netjes eindelijk vertanding zit ie er ook al in en heb rolf hem ook al meebesteld ofnie:);)
ik hoop dat je hem goed te lopen krijgt voor grou ik ben ook hard bezig maarja lukken wil het niet echt :(
ik hoop dat je nu rolf er uit boekt ;)

Mja Rox ligt er nu maar zielig bij....
Vertanding verwisselen is nog niet helemaal gelukt, bij het verhitten van de vertandingsdeksel (om de oude primaire as eruit te halen) is die lager gesmolten. En morgen is de plaatselijke dealer weer open dus kan dan pas verder.

Morgen wordt het dus een erg drukke dag. Zal ook wel laat worden 's nachts, want er moet nog heel wat afstelwerk gedaan worden :X

Hopelijk krijg ik hem goed voor Grou, mja anders maar vrijdag nacht op die camping in Grou verder sleutelen :)

Komt wel goed jongen ;)

Cilindertje zag er nog ok uit, de zuiger ook...morgen als je vertanding gefixt kom ik anders wel weer helpen als het niet te hard regent.
Zover ik kon beoordelen was het 75% je carb afstelling vanmorgen :)

Ja Rolf is nu onze vertandingen op halen van het persen. Dus hopelijk is dat gelukt, dan is het morgen een kwestie van nieuw lagertje halen. Erin knallen, en de rest monteren en de rest van de dag afstellen +ralf+

Ook ik ben naar Meeting Grou geweest. Vond het echt gaaf, goed geregeld etc. Alleen jammer dat er geen testbank was... Maarja bij nader inzien voor mij misschien maar beter ook want er zou toch een teleurstellende score uit gekomen zijn; het ding reed voor geen meter namelijk :L

ff wat foto's:

63-1088276598.jpg

63-1088276650.jpg

Hier wordt mn arme scooter gerookt :)
58192026.jpg

DSC04564.jpg

Saai zo'n wachtrij voor het sprinten, vooral als je weet dat je toch geen kans maakt :P
IMG_0626.jpg

Wat zei ik over kansmaken? :rolleyes:
grou_20.jpg

grou_2.jpg

grou_23.jpg

grou_24.jpg

rolf%20en%20ik.JPG

En hier nog ff gezellig bij Joost en Lars kletsen :)
untitled.JPG

Na deze meeting meegemaakt te hebben staan er weer een hoop nieuwe dingen op de planning....

- Cilinder wordt 3BR max getuned
- Carters worden wss BdB getuned
- Malossi 25 recht spruitstuk naar achteren
- Subframe aanpassen
- Blok krijgt een straalbeurtje

En aan het uiterlijk wil ik ook nog het een en ander doen...

Jammer dat wij niet even hadden kunnen sprinten, zou wel leuk geweest worden nu ik hoor dat ie best wel "lekker" reed :P

Zo ben terug van vakantie en heb daarom lang niets aan mn scoot kunnen doen. Maar er staat veel op de planning, dus maandag ben ik begonnen met de hele scoot strippen. En het blok er onder vandaan halen.

Wat op de planning staat:

- Blok laten lassen (was een klein stukje afgebroken)
- Blok laten Tunen ( BdB Tuned aka Bas@Ice Tuned :) )
- Blok laten stralen
- Cilinder 3BR Max laten tunen
- Membraan + spruitstuk 3BR laten tunen
- Er wordt nog wat met de velgen gedaan, aangezien deze te veel beschadigd zijn. Wat er precies gaat gebeuren is nog niet zeker.
- Nieuwe underseat kopen en mee spuiten in de kleur van de scoot
- Fournales achterveer kopen

Dat zijn momenteel de veranderingen die ik wil gaan doen, hoe snel dat gaat hangt af van mijn budget.
De cilinder/spruitstuk/membraan heb ik gisteren al bij Joost van 3BR afgeleverd. Ook wordt mn blok vandaag gelast en naar de straler gebracht.

Pic's

scoot%20weer%20uit%20elkaar.jpg

scoot%20weer%20uit%20elkaar2.jpg

blok%20los.jpg

blok%20los2.jpg

Zo zag het blok eruit na het leeg maken.
blok%20leeg.jpg

Status
Not open for further replies.
Back