Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Jaja ze gaan echt lekker allebei, afstelling kan nog net iets beter maar dat komt nog wel :D

Op de terugweg van dat industrie terrein zijn we trouwens ook kk hard geflitst :P

Bas@Area said:
1.jpg

Zijn voorkappen uit de mode? ;)

Idd, het was zonder voorkap al geen doen, elke keer korte runs en hij werd alweer rond de 70 graden , bijde roxjes trouwens.

Oftewel de beenschilden worden bewerkt...zodat de warmte lekker weg kan.

Enrico@nrg said:
Slechte bedoeling dan:) Ik had met hetzelfde radje + voorkap @ 25+ graden nergens last van :)

Had je bewerkte beenschilden achter je rad? Zodat de warme lucht er uit kon stromen, of ook gewoon dicht....

Mja mn sproeier mag ook nog iets groter, dat scheelt ook weer een graad ofzo :P

aerox-evo70 said:
hij klinkt lekker in ieder geval :) wanneer ga je een keer banken ? ben wel benieuwd naar het aantal pk's met dit pijpje.

@ Grou moet hij de bank op :D

Lycorda said:
mijne steeg ook altijd heel snel kwa temperatuur, duidelijk geval van je warmte niet kwijtkunnen

byebye beenschild :p

-Tom

Jah dat word dus idd frezen in het beenschild, jammer dat hij nu al mooi gespoten is... dat word dus weer schuren en opnieuw spuiten :(

Enrico@nrg said:
Slechte bedoeling dan:) Ik had met hetzelfde radje + voorkap @ 25+ graden nergens last van :)

slechte bedoeling miss ja, valt wel mee met zon setup vind ik, met mn dr50 + dit weer zit ik zelfs al na een 10 min rijden op 60/65 C :X

Status
Not open for further replies.
Back