Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Pics Down :(

//edit//Sorriej moest gewoon wat langer w8 GEIL hoor om dat ding in mekaar te zien egt bruut lucas !!!!!!!//edit//

Heeel vet lucas :W... echt heel mooi die kleuren, vind persoonlijk allen de achterkant wat hoog staan..

Met dichte koplamp vind ik hem vetter als met bcd..

DSC00030.jpg

Woei ben net pas terug van Rolf z'n huis, daar hebben we mn scooter opgebouwd namelijk!

Thnx bas voor het maken van de mooie pic's en voor het uploaden :D

Over de hoogte van die achterkant, dat is idd zo, hij zit ook echt super hoog, ik kan maar net mn voeten plat op de grond krijgen als ik er op zit :D Of ik dat zo laat moet ik nog even bekijken....

Verder heeft hij nog niet gelopen helaas... zat van alles tegen, dingetjes die we niet hadden; ringetjes, klemmetjes enz enz.... Morgen verder beunen en dan zal het wel gaan knallen. Dan maak ik zelf nog wel meer foto's met de scooter van Rolf erbij.

Thnx voor de positieve reacties iedereen!

Ik was er tonight nog met zo'n ring alleen jullie waren weg omdat je pa een ongeluk had en je zusje weg moest ofzo...snapte niks van het verhaal maargoed :P

Bas@Area said:
Ik was er tonight nog met zo'n ring alleen jullie waren weg omdat je pa een ongeluk had en je zusje weg moest ofzo...snapte niks van het verhaal maargoed :P

Sorry jah, toen waren we dus net ff weg... Maar morgen gaan we verder dus als je tijd hebt moet je maar langskomen :D

Status
Not open for further replies.
Back