Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Het ding loopt :D

Knalt al behoorlijk hard, maar kon de afstelling nog niet helemaal goed krijgen, in het begin sputterd hij nog wat. Maar komt binnekort waarschijnlijk filmpje.

oh hij reed echt netjes als ie eenmaal op gang was net als die van mij maar asl er een vonk naar de koso overvliegt zoals dreamy zei is ie naar de klote net als de mijne
maar erg nejes aankomende maandag gaan we wel effe knallen en zondag oke:);)

(alleen nu ergens anders die mensen flippen hellemaal):)

Kuit , hij reed gister netjes....nu blaast ie nog veel harder en is kk fel...

Net ff filmpje gemaakt....maar die komen denk vanavond online.

Vanavond een vet vlam-avondje gehad , de roxjes liepen vet en het publiek die een tijdje later ook kwam (noobs) vonden het maar al te vet.Hoewel een enkeling ook zo hard ging ALS hij zijn nrx eronder zou hebben ipv de Sito plus voor op straat, bleven de meeste onder de indruk :P

Ivm geen goede space ff 1 filmpje....(thx to joost)

http://www.xs4all.nl/~walberts/temp/MOV00001.MPG

1.jpg

Jah was een vette dag, zeer veel gevlamd :D

Rolf wint idd de sprints telkens, maar ik loop echt nog te klungelen met dat voorwiel aan de grond houden.... tsja dat komt nog wel :P Verder ga ik op snelheid die athena van rolf wel net voorbij....

Maar dr moet nog het een en ander aan afgesteld worden, bougie zag er erg grijs uit na het vlammen. En er moet ook nog iets aan de koeling veranderd worden, want hij word wel erg snel heet....

mja zowieso zal hij iets beter koelen als de sproeier wat groter gaat, maarja, ik denk dat het maar beenschilden uitfrezen word.... Want die warme lucht die door de radiateur gaat kan nergens heen nu, dat blijft allemaal bij die radiateur hangen, en dan koelt hij natuurlijk slecht.

Status
Not open for further replies.
Back