Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
die fotosoep ziet er goed Lycorda!

vraagje; zou je die nog een keer zo kunnen maken maar dan met met rood/gele velgen? dus wat je nu zwart hebt gedaan rood maken. Ff om te kijken wat nou mooier staat!

thnx

beter doe je t zo :p

aerox70soep.jpg

kheb er ook nog 1 met rode velgen en gepolijste randen als je wil :)

Wat denken jullie van een gele velg met een rood randje.. okee is niet makkelijk te spuiten, maar staat wel supermooi!!!

Aprilia_area 51 said:
twijfel jij aan mijn polijstinzicht ? :X
ik zou niet durven schat:rolleyes: ,maar dit keer heb je het FOUT:P
altans in mijn ogen;)
hier de soep waar naar gevraagd werd:
bassieroxcopy3.jpg

en nu ga ik slapen:x
-Tom

Lucas laat die hele velgen polijsten of spuit ze wit.
Of alles gepolijst behalve die spaken, die zwart doen.

Thnx voor de photosoepjes mensen!

Maar mn besluit staat al vast, ik maak het gewoon zoals ik het zelf wil, gele velgen, met rode spaken dus! Ik heb de verf gister al gehaald. En ben verder bezig geweest met mn voorvelg spuitklaar maken.

Dit was ff testen of het eerste stukje goed genoeg was...

velg%20plamuur.jpg

En hier is de hele velg 2x helemaal ingespoten met spuitplamuur en dus klaar om de lak er op de spuiten.

velg%20plamuur2.jpg

Nu moet dus nog de achtervelg geschuurd en spuitklaar gemaakt worden...

Enrico@Sprinter said:
Gepolijste randen staat ongeveer overal vet op..

Idd ja, ik heb er ook lang over zitten twijfelen, maar ik wilde iets originelers. Toen dacht ik aan het tegen overgestelde, dus gepolijste velgen met een gekleurd randje, maar daar had ik toch maar geen zin in... Dus wordt het 2 kleurig gespoten. Zie je ook niet zo vaak :)

Gezellig een dagje gepolijst!

PIC%20029.jpg

PIC%20031.jpg

PIC%20036.jpg

PIC%20035.jpg

Het onderste stukje wat nu nog grijs is, wordt tegelijk met mn velgen mee rood gespoten. :)

Was wel een middagje polijsten ja :rolleyes: , Rolf voorvelg,ik mn voorvork en jij je poten :P .

Zijn echt nice geworden lucas...

Aprilia_area 51 said:
mja zo kom je er makkelijk van af he :D

nee oor, hij is mooi :*

Haha idd. Die gietvorm van dat onderste deel was me echt te grof, en het is sowieso al lastig te polijsten door de vorm, dus ik spuit dat mooi rood. zal ook wel een leuk effect geven.
Maar toch bedankt :P

Hier de foto's van de vorkpoten, nu zijn ze klaar :)

PIC%20040.jpg

PIC%20039.jpg

En vandaag begin gemaakt aan carterkap....

carterkap.jpg

carterkap2.jpg

Deze vormen moeten nog beter afgewerkt worden, dan ga ik aan de linkerkant van de carterkap ook nog iets er uit halen. Dan wordt hij uiteraard opnieuw gepolijst :P

Status
Not open for further replies.
Back