Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
zijn je velgen gespoten of zo gecoat?
vooral de laatste 2 punten zijn wel vet :~
AeroX-70 said:
- Nieuwe underseat kopen en mee spuiten in de kleur van de scoot
- Fournales achterveer kopen

Marcel-NRG said:
zijn je velgen gespoten of zo gecoat?

Ik dacht eerst dat ze gecoat waren, maar het blijkt dus gewoon gespoten te zijn. Maar die velgen zijn al zo'n 15.000km die kleur geweest. Dus je kunt nagaan dat ze niet helemaal onbeschadigd meer zijn :p
Vandaar dat ik er ook iets nieuws mee van plan ben.

Verder verveelde ik me vandaag zo'n beetje dus ben ik begonnen met polijsten van mn voorvork poten. :)
Pic's daarvan als ze klaar zijn

Zozo, word zeer vet! fournales veertje dr op :W lekker bezig, maar knal je dr geen monoseat op?

Succes

Greetz

Ey Lucas hij is vet ... begint nu egt wat te worden...

welke underseat d8 je eigenlijk aan? of eigen productie :D ?

Dickozzz said:
maar knal je dr geen monoseat op?

Monoseat komt later nog denk ik!

Smaranello said:
welke underseat d8 je eigenlijk aan? of eigen productie :D ?

Welke underseat het wordt weet ik nog niet zeker, waarschijnlijk die ene waar je achterlicht unit bij in komt. Kan zo gauw geen plaatje er van vinden.
Maar het wordt sowieso geen eigen productie, daar gaat me te veel tijd in zitten :p

Vandaag weer naar Joost van 3BR geweest, om mn spulletjes op te halen!

Evo is maximaal getuned en spruitstuk en membraan zijn aangepast voor een betere flow. Bij die aanpassingen is mijn VL12 membraan omgetoverd naar een VL14 :W

pic's

Evo *D

evo%20tuned.JPG

evo%20tuned2.JPG

Sjah tis jammer dat ik zo'n gare camera heb, niet alles is even duidelijk te zien, maar Joost heeft echt topwerk afgeleverd +ralf+

Last edited:
Ben bezig met mn voorvelg op te schuren en spuitklaar te maken, is nog lang niet af maar toch maar picje

velg%20schuren.jpg

Eerst was het plan om gepolijste velgen te nemen, maar van dit plan zie ik toch maar af.

Ik heb maar ff via zo'n site een plaatje gemaakt van hoe de scooter ongeveer moet worden, en later verder bewerkt met paint :p

Zo moet hij dus ongeveer gaan worden;

zo%20wordt%20ie.JPG

Wat ik nu nog moet doen is; de velgen rood spuiten met gele velgrand. Monoseat kopen en rood spuiten, Underseat kopen en rood spuiten, Special zadelhoes laten maken.

Ik zelf vind het geheel er erg strak uit zien op het plaatje zoals hij gaat worden. Sommigen zullen het misschien te eentonig vinden, maarja smaken verschillen gelukkig :)

doe iets aparts!:)

Zwarte velgen, met een gele rand en binnenrand?(meteen maar dat stijlvol zadel erbij)
bassieroxcopy2.jpg

-Tom

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back