Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 16 February 2007 #221 Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?)
Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?)
Denna Soes Bolkont 16 February 2007 #222 Dit zijn niet dezelfde velgen als die van Mart . Ik vind het apart uitzien Rolf . Niet geheel mijn smaak , maar wel netjes allemaal . Mooie laskunsten bij de ophanging trouwens :W.
Dit zijn niet dezelfde velgen als die van Mart . Ik vind het apart uitzien Rolf . Niet geheel mijn smaak , maar wel netjes allemaal . Mooie laskunsten bij de ophanging trouwens :W.
Easy Riders Rolf ewehem 16 February 2007 #223 Tinne said: Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?) Click to expand... Hoop het ook niet nee :+, nee mart heeft andere velgjes BT said: Ik vind het apart uitzien Rolf . Niet geheel mijn smaak , maar wel netjes allemaal . Mooie laskunsten bij de ophanging trouwens :W. Click to expand... TIG he
Tinne said: Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?) Click to expand... Hoop het ook niet nee :+, nee mart heeft andere velgjes BT said: Ik vind het apart uitzien Rolf . Niet geheel mijn smaak , maar wel netjes allemaal . Mooie laskunsten bij de ophanging trouwens :W. Click to expand... TIG he
Denna Soes Bolkont 17 February 2007 #226 *Is jalours* . Doet zo verder , Rolf . We spreken elkaar wel eens @ een meeting .
RoP#52 Well-Known Member 17 February 2007 #227 Tinne said: Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?) Click to expand... maar in sym en kymco zit wel een degelijk kwalitijds verschil... in h et voordeel van kymco he
Tinne said: Ik had op de Sym ( ) ook 2 delige velgen, iig achter. Deze gingen altijd scheuren. Ik hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. Zijn dit btw dezelfde velgen als Mart? (die matzwarte jog?) Click to expand... maar in sym en kymco zit wel een degelijk kwalitijds verschil... in h et voordeel van kymco he
Willy Well-Known Member 17 February 2007 #229 Die laatste foto is echt :W , ziet er goed uit succes ermee!
DennisG 2f4r 17 February 2007 #230 Easy Riders Rolf said: P.S. die hippe paddock is er eindelijk vanaf hoor Click to expand... Jammer weer
Easy Riders Rolf said: P.S. die hippe paddock is er eindelijk vanaf hoor Click to expand... Jammer weer
RoP#52 Well-Known Member 17 February 2007 #231 Tinne said: Zelfde makelij. Click to expand... daar heb ik me twijfels zo over
VST VST Tuner 17 February 2007 #232 ik vond de velgen egt te lelijk nu ik ze een paar keer bekeken heb vinnik ze erg ruig word een mooi ding succes
ik vond de velgen egt te lelijk nu ik ze een paar keer bekeken heb vinnik ze erg ruig word een mooi ding succes
Easy Riders Rolf ewehem 17 February 2007 #233 Thnx, maar laten we maar ophouden over die velgen.. van wie wat waarom ze zijn Ik zie het vanzelf wel (hopelijk gaat het goed O-) )
Thnx, maar laten we maar ophouden over die velgen.. van wie wat waarom ze zijn Ik zie het vanzelf wel (hopelijk gaat het goed O-) )
Wim Hoi? 18 February 2007 #234 Ziet er goed uit Rolf.. Voor het eerst dat ik het project bekijk. maar ziet er goed uit.. Ik ben trots op je :*
Ziet er goed uit Rolf.. Voor het eerst dat ik het project bekijk. maar ziet er goed uit.. Ik ben trots op je :*
ZipSjezer Easy Stuntin 27 February 2007 #235 ff klein kickje met pics [ir]http://xs512.xs.to/xs512/07092/DSC00469.JPG[/ir] [ir]http://xs412.xs.to/xs412/07092/DSC00465.JPG[/ir] En ja er zitten nog geen onderdelen op daar. vind de velgjes echt té vet op het ding, jammer dat de onderkuip er niet opzit, dan zie je goed hoe laag die toch is. edit: Rolf jij kan ook echt niet van het bier afblijven, flesjes houder maken?
ff klein kickje met pics [ir]http://xs512.xs.to/xs512/07092/DSC00469.JPG[/ir] [ir]http://xs412.xs.to/xs412/07092/DSC00465.JPG[/ir] En ja er zitten nog geen onderdelen op daar. vind de velgjes echt té vet op het ding, jammer dat de onderkuip er niet opzit, dan zie je goed hoe laag die toch is. edit: Rolf jij kan ook echt niet van het bier afblijven, flesjes houder maken?
Jordy. MWS 27 February 2007 #236 Hihi die velgen staan wel erg lelijk :W. ieder ze smaak en mening :*. Watskeburt met het voorspatbord? Oi
Hihi die velgen staan wel erg lelijk :W. ieder ze smaak en mening :*. Watskeburt met het voorspatbord? Oi
Noizemaker Louppyyy 27 February 2007 #237 Is ook niet echt mijn smaak deze scooter Verder opzich wel vet ding
De_allerheilige BAS 27 February 2007 #239 voorspatbord vind ik ook niet zo. maar ga ervan uit dat er nog voldoende wordt gedaan aan het optische gedeelte. de velgen vind ik in tegenstelling tot 80% hier ofzo wel tovv. lekker laten zitten die dingen zag net dat je SBO mee ging rijden maar dan moet je nog flink doorwerken ik blijf m iig even volgen.!
voorspatbord vind ik ook niet zo. maar ga ervan uit dat er nog voldoende wordt gedaan aan het optische gedeelte. de velgen vind ik in tegenstelling tot 80% hier ofzo wel tovv. lekker laten zitten die dingen zag net dat je SBO mee ging rijden maar dan moet je nog flink doorwerken ik blijf m iig even volgen.!
DME3 zeg maar Dimitri 27 February 2007 #240 Is echt zooo jappen-style Vind het wel leuk zo, enkel spatbord wat minder, maar elk z'n ding zo heh