Boelie035 Hoi.. 1 February 2007 #181 Godver gholfie.. Jij zit ook niet stil heh ... , ik krijg alweer kriebels als ik naar je shitjes kijk men.. Goede dik hoor ! kwijl..
Godver gholfie.. Jij zit ook niet stil heh ... , ik krijg alweer kriebels als ik naar je shitjes kijk men.. Goede dik hoor ! kwijl..
Easy Riders Rolf ewehem 1 February 2007 #182 project phantom said: Waarom ? mooie lasjes mogen gezien worden alleen zal adaptor(hoe je het wilt noemen) ook effe een zwart kleurtje geven Click to expand... lasnaad laat ik lekker zitten, ivm sterkte ook Verder weet ik nog niet prcs wat ik ga doen met mn naven... Denk dat ik ze straal, geeft gewoon een mooi clean uiterlijk. Zwart wordt denk net iets te...
project phantom said: Waarom ? mooie lasjes mogen gezien worden alleen zal adaptor(hoe je het wilt noemen) ook effe een zwart kleurtje geven Click to expand... lasnaad laat ik lekker zitten, ivm sterkte ook Verder weet ik nog niet prcs wat ik ga doen met mn naven... Denk dat ik ze straal, geeft gewoon een mooi clean uiterlijk. Zwart wordt denk net iets te...
ZipSjezer Easy Stuntin 1 February 2007 #183 fokkin dik weer rolf, vind die lasnaad ook echt niet storen. vorderd iig erg lekker bij je!
E.Stuntin_Lau €w3 member 2 February 2007 #185 toch vind ik een Jog niks voor mij.. hebben ze niet een maatje groter? x Laurens+bever
Jordi. EPC/RST 2 February 2007 #189 haha, egt nice dat ie zo klein is. k kan bij mijn zip ook mijn benen niet kwijt (1.90m) vind je jog egt erg vet worden, alleen vind ik persoonlijk die velgen helemaal niks, maar smaken verschillen grt jordi
haha, egt nice dat ie zo klein is. k kan bij mijn zip ook mijn benen niet kwijt (1.90m) vind je jog egt erg vet worden, alleen vind ik persoonlijk die velgen helemaal niks, maar smaken verschillen grt jordi
Enzo Runter an Gas! 2 February 2007 #190 Titus said: Wat lijkt dat ding fokking klein zo 8P Click to expand... Vergeleken met Lauwie erop wel ja-:- Laurens beter boek je wheely op jou Air-Roks.. Rolf: jij en jog 120 kilo bij mekaar? en dat met 23 pk? 8P
Titus said: Wat lijkt dat ding fokking klein zo 8P Click to expand... Vergeleken met Lauwie erop wel ja-:- Laurens beter boek je wheely op jou Air-Roks.. Rolf: jij en jog 120 kilo bij mekaar? en dat met 23 pk? 8P
ZipSjezer Easy Stuntin 2 February 2007 #193 hahahahahaha Laauuuuuwie hoofd met bever je hoofd houd em wel aan de grond.. @ rolf, nog gevorderd vanmiddag?
hahahahahaha Laauuuuuwie hoofd met bever je hoofd houd em wel aan de grond.. @ rolf, nog gevorderd vanmiddag?
Easy Riders Rolf ewehem 3 February 2007 #196 jongen, dat is reezz :! @ timmeh (slaapplaats 2006/2007) ja en nee, idd spatbord in 3 stukken.. verder nog niets gedaan aan het blokje
jongen, dat is reezz :! @ timmeh (slaapplaats 2006/2007) ja en nee, idd spatbord in 3 stukken.. verder nog niets gedaan aan het blokje
E.Stuntin_Lau €w3 member 3 February 2007 #197 Baretta said: waarom hou je ook echt die rem ingedrukt??? Click to expand... Anders rolt ie toch weg! Echt slim ben je ook niet... mja..Rolf heb je ook nog hoofdpijn van het rekenuurtje? x Laurens
Baretta said: waarom hou je ook echt die rem ingedrukt??? Click to expand... Anders rolt ie toch weg! Echt slim ben je ook niet... mja..Rolf heb je ook nog hoofdpijn van het rekenuurtje? x Laurens
DJDelcone Asylum_DJ 3 February 2007 #199 E.Stuntin_Lau said: Anders rolt ie toch weg! Echt slim ben je ook niet... Haha Update is wil goede foto,s zien Click to expand...
E.Stuntin_Lau said: Anders rolt ie toch weg! Echt slim ben je ook niet... Haha Update is wil goede foto,s zien Click to expand...