Easy Riders Jog

Hehe, idd, alle parts van het blok zijn al zo'n beetje 7kg :) Dan nog eens alle vloeistoffen, kvs slangen, kvs zelf, benzine tank, remkabels. accu, waterpomp etc :P

Word nog een hele klus om onder de 60 te blijven :W Maar wie niet waagt :P

Btw... wat een raar frame heeft zo'n jog :X links en rechts aan de achterkant verschillend? :X

Hehe, idd, alle parts van het blok zijn al zo'n beetje 7kg :) Dan nog eens alle vloeistoffen, kvs slangen, kvs zelf, benzine tank, remkabels. accu, waterpomp etc :P

Word nog een hele klus om onder de 60 te blijven :W Maar wie niet waagt :P

Btw... wat een raar frame heeft zo'n jog :X links en rechts aan de achterkant verschillend? :X

Ja ik plak er nog genoeg gewicht bij idd.. denk dat ik onder de 65 Kg kom :)

Mooie ophanging Rolf, had alleen gedacht dat je hem lager zou leggen.
Maar nu is het ook best netjes. Ben benieuwd als je em onder de 60 kilo gaat krijgen. Maar heb er wel alle vertrouwen in.

Hey rolf!

Ding is weer zeer nice!

Ding is al aardig laag als ik mag reageren voor rolf. Denk dat de foto's het iets vertekenen. Jog is onderhand zo hoog als een halve runner O-) .

Maar voorderest was het weer gezellig rolfje. Ik til hem wel naar de start voor je! -:-

Dennis

P.S. See ya next week, dan fix ik ook ff het kotteren!

Wel grappig de een vind de velgen maar niets, de ander weer wel :P

Ik vind ze zelf echt vet :)

Bedankt iig voor de toffe reactie's :D en wat betreft het gewicht, je plakt er altijd weer extra zooi bij waardoor je uiteindelijk toch boven je streef gewicht zit :P

@ Dennis... 8)

P.S. die hippe paddock is er eindelijk vanaf hoor ;)

ut gaat der niet om wat anderen vinden als jij het maar mooi vindt..:) ik vind ze lijke op een toyota crown...:P maar wel vet suc6 der nog mee en veel suc6 komend seizoen..:W

Back