Tom.#86 TKT! 8 March 2007 #261 Ik kan het verkeerd hebben, maar in de std klasse mag je tog niet je std subframe vervangen door een zelf geconstrueerde?
Ik kan het verkeerd hebben, maar in de std klasse mag je tog niet je std subframe vervangen door een zelf geconstrueerde?
Titus Mooiboii 8 March 2007 #262 Hij gaat ook geen std klasse rijden geloof ik Edit// ow lees van wel @ 1ste post:X
Enzo Runter an Gas! 8 March 2007 #263 Tom | #19 said: Ik kan het verkeerd hebben, maar in de std klasse mag je tog niet je std subframe vervangen door een zelf geconstrueerde? Click to expand... Klopt en daarom rijd meneer Rolf scooter special.. Jammer Rolf had graag gezien hoe die 22+ pks in de stnd klasse met een jog werden neergezet:'(
Tom | #19 said: Ik kan het verkeerd hebben, maar in de std klasse mag je tog niet je std subframe vervangen door een zelf geconstrueerde? Click to expand... Klopt en daarom rijd meneer Rolf scooter special.. Jammer Rolf had graag gezien hoe die 22+ pks in de stnd klasse met een jog werden neergezet:'(
Tom.#86 TKT! 8 March 2007 #264 Enzo said: Klopt en daarom rijd meneer Rolf scooter special.. Jammer Rolf had graag gezien hoe die 22+ pks in de stnd klasse met een jog werden neergezet:'( Click to expand... In de eerste post stond nl. std klasse dus daarom d8 ik dat. En er reed vorig seizoen ook al een jog met 22+ in de std klasse hoor
Enzo said: Klopt en daarom rijd meneer Rolf scooter special.. Jammer Rolf had graag gezien hoe die 22+ pks in de stnd klasse met een jog werden neergezet:'( Click to expand... In de eerste post stond nl. std klasse dus daarom d8 ik dat. En er reed vorig seizoen ook al een jog met 22+ in de std klasse hoor
Easy Riders Rolf ewehem 8 March 2007 #265 Ik ga idd in de special klasse rijden, helaas moest dit zeg maar @ enzo: de tijden veranderen niet hoor P.s. zal het ff edddditten @ 1e post
Ik ga idd in de special klasse rijden, helaas moest dit zeg maar @ enzo: de tijden veranderen niet hoor P.s. zal het ff edddditten @ 1e post
Lucien Volvo Amazon `70 13 March 2007 #267 Je moet er even de tijd voor nemen om dit project te bekijken,maar tering, wat wordt het allemaal mooi. Echt netjes werk.
Je moet er even de tijd voor nemen om dit project te bekijken,maar tering, wat wordt het allemaal mooi. Echt netjes werk.
Dennis. Retired 14 March 2007 #268 Frame is Netjes geworden Succes nog verder En bedankt nog voor het banken afgelopen zaterdag:W
Easy Riders Rolf ewehem 14 March 2007 #269 Was wel gezellig, ondanks de reezz scooty van jordy.. Maar goed, zaterdag weer een kans . Gistere en vandaag redelijk opgeschoten met de jog opbouwen. Rem shit aangesloten, gashendel, ontsteking etc.. Jog woog 42/43 kg zoals hij er nu bij staat :W Ow ja foto's staan @ page 1 Tot snel :*
Was wel gezellig, ondanks de reezz scooty van jordy.. Maar goed, zaterdag weer een kans . Gistere en vandaag redelijk opgeschoten met de jog opbouwen. Rem shit aangesloten, gashendel, ontsteking etc.. Jog woog 42/43 kg zoals hij er nu bij staat :W Ow ja foto's staan @ page 1 Tot snel :*
ZipSjezer Easy Stuntin 14 March 2007 #270 dat betekent bank-klaar. en dat gewicht nu he! inclusief rijder moest het toch minimaal 120 kg worden oid? als dat zo is red jij dat niet eens mja tjek je vanaaf ff dan doei:*
dat betekent bank-klaar. en dat gewicht nu he! inclusief rijder moest het toch minimaal 120 kg worden oid? als dat zo is red jij dat niet eens mja tjek je vanaaf ff dan doei:*
Jordy. MWS 14 March 2007 #271 Hij word met rijder +- 100 kg. Toch rolf :*. Oi, en tot zaterdag maar weer.
Dennis. Retired 15 March 2007 #272 Furious Beta said: Hij word met rijder +- 100 kg. Toch rolf :*. Oi, en tot zaterdag maar weer. Click to expand... Omdat de berijder een MWS dieet volgt en maar 51 kg weegt 8P
Furious Beta said: Hij word met rijder +- 100 kg. Toch rolf :*. Oi, en tot zaterdag maar weer. Click to expand... Omdat de berijder een MWS dieet volgt en maar 51 kg weegt 8P
Easy Riders Rolf ewehem 15 March 2007 #273 doodziek :W Ben echt benieuwd naar wat voor tijd je dan zou kunnen rijden -:-
Stephan #5 Well-Known Member 15 March 2007 #274 Dennis MHaRea said: Omdat de berijder een MWS dieet volgt en maar 51 kg weegt 8P Click to expand... frikandel only dieet
Dennis MHaRea said: Omdat de berijder een MWS dieet volgt en maar 51 kg weegt 8P Click to expand... frikandel only dieet
ZipSjezer Easy Stuntin 19 March 2007 #276 woej :W nu word het spannend wat jou blokje gaat doen, vind em echt supergeil. homie check je lothuur
woej :W nu word het spannend wat jou blokje gaat doen, vind em echt supergeil. homie check je lothuur
Sjaak WNH crew 19 March 2007 #277 waarom niet gewoon nog lager die voorvork? je rijd zowiezo al in special? mooi tankje btw lekker licht
waarom niet gewoon nog lager die voorvork? je rijd zowiezo al in special? mooi tankje btw lekker licht
Easy Riders Rolf ewehem 19 March 2007 #278 Ik hou graag nog wat vering er in.. Beetje mid-night cruisen etc :W
Easy Riders Rolf ewehem 22 March 2007 #280 Hoe leuk kan 20 pk+ zijn :+ http://www.easyriders-testcentre.nl/IMG/Uploads/22032007grafiek-Jog%20@%20Bank220306.mp4 Wel jammer dat de run niet vanaf 0 km/h gefilmd is Last edited: 22 March 2007
Hoe leuk kan 20 pk+ zijn :+ http://www.easyriders-testcentre.nl/IMG/Uploads/22032007grafiek-Jog%20@%20Bank220306.mp4 Wel jammer dat de run niet vanaf 0 km/h gefilmd is