Easy Riders Jog

He rolfie, eigenlijk moet je ook een filmpje maken van je dalende benzine peil tijdens dat toppen....das best ziek:P

enne..wat ik al zei..met andere velgen wil ik wel toppen @ straat:)

x

Laurens

Whoei de jog ziet er egt super uit, meppel ga je zeker wete redden nog genoeg tijd dan om een lekker vermogen uit het blokje te halen ;) Suc6

Nou jongens dan hier ff een wat mindere mededeling..

Sinds afgelopen zaterdag is de Jog officieel dood :'( Ondanks dat er van mijn kant sommige dingetjes niet helemaal 100% zaten toch wel al een best leuk vermogen gehaald :) Al was dit wel geblokt gemeten (dus op rollen heb ik hem nooit kunnen zetten) Hier kwam 21.9 SAE uit (zonder slip correctie voor de mensen die weten hoe het zit :p ) Op rollen dus wel in de richting van 23 moeten gaan :)

Hoogste geblokte run van mij ooit was 21.5, en dat was met mijn DD blokje van mn rox waaruit 22.8 SAE rolde :) Dus dit was erg belovend. Heb helaas geen grafiekjes zal deze mss vanaaf ff posten.

Wel heb ik wat foto's van de schade die het heeft opgelopen :X:X:X

Nu even kijken hoe ik het oplos.. mss zet ik er ook een 6t op met een ouwe sucker :D

Last edited:
damn hier ook al...:X begind een rage te worden...maja...hij ownd wel hard..:W men hele klas heb dat filmpje wel gezien van dat je de 170 dermee haalt..:W:W

Het is idd zo 2007 dat je je cil naait :+

maar ik hoop toch eigenlijk wel dat het allemaal voor meppel gerepareerd is... Het was btw niet mn zuigerpinnetjeballetje van mn sucker zelf maar echt v/d zuigerveer :P

idd heerst een vloek in amersfoort:P

Mja mijne was int begin vastgelopen hebben jullie niet meegemaak denk:)

mja jou kennende komt heet allemaal goed:W

spreek je:*

Cilinders 0wnen is DE trend van 2007!

Komt vast wel goed met dat hok van je :W, zie je at meppel

Dan is het juist een kunst om m heel te laten, en dus niet zo stoer om m tw ownen:+

Liever een pktje minder en mn cilinder nog heel zodat ik iig het einde van de sprintbaan haal8)

@ Rolf: miss had je voordat jeje cil dr af had gehaalt ff NX moet inspuiten en kicken te gelijk dat wil ook nog weleens helpen volges Lutte8P

Back