Drank...

Laatst deze literblikken gekocht, bij een tankstation in Duitsland nog wel. :p

230px-Faxe_Liter-Dose.JPG


Tikt wel lekker weg. :+


En wat blijft Carlsberg toch lekker bier! :W ook weer zat van meegenomen uit Duitsland, balen dat ze dat hier bijna nergens verkopen...
 
Haha, die liter blikken zijn idd mooi. Ik neem er ook altijd een paar mee.
Qua duits bier vind ik Bittburger wel erg lekker, neem aan dat je dat ook wel kent. Kost ook echt geen drol, een halve liter voor 60 cent:#
 
Beter 2 blikken bier dan die figuren die met Red/Blue/Black/weetikveel-Label rondlopen. Die zooi heb ik hier op het werk ook en dat noemen we Ethanol.

Niks lekkers aan. Na een tijdje proef je niks meer, dus dan heb je daar geen last meer van :L
 
Beter 2 blikken bier dan die figuren die met Red/Blue/Black/weetikveel-Label rondlopen. Die zooi heb ik hier op het werk ook en dat noemen we Ethanol.

Niks lekkers aan. Na een tijdje proef je niks meer, dus dan heb je daar geen last meer van :L

Hoe oud ben jij?
 
Whisky vind ik persoonlijk onder het kopje acquired taste vallen. Vrijwel iedere blend die ik ooit gedronken heb vind ik bocht, JW al helemaal. Je zou dan beter eens een single malt kunnen kopen. Online staat veel info over wat goede distilleerderijen zijn.
 
Ik geloof niet dat je een goede malt ineens lekker zult vinden als je een blend beschrijft als bocht, volgens mij ben je dan gewoon geen whiskydrinker..
 
er bestaan behoorlijk slechte blends hoor...

dronk vroeger veel ballentine's zowel puur als gemixed... prima blendje imo
 
Ik heb wel eens een glas Red Label geproefd, ook wel eens een 'goeie' single malt.

Vind het echt helemaal niks.


Malibu en weet ik wat moet ik eigenlijk ook niks van hebben, zoete troep.

Enige wat ik lekker vind eigenlijk kwa drank is gewoon bier, weizen of witbier.
 
Whisky moet je leren en willen drinken.
Zelfde geldt voor cognac of zelfs rum.

Het gros is helemaal sexy van Bacardi , terwijl dat toch echt chemische bende is.
 
Back
Top