Turkse drank

zjonnie said:
Zo duur heb ik bier nog nooit gekocht in Turkije, en zoals jij het beschrijft heb ik of niemand die ik ken ook maar ooit meegemaakt, en wij zitten echt niet in 5 sterren hotels..
9 van de 10 turken daar zijn ubervriendelijk, en zetten je echt niet af.
Ze willen je logisch wel iets verkopen, daar leven ze van.
Vind het dus gewoon poep dat Turkije een kutland zou zijn omdat het jou niet bevalt, ons bevalt het prima!

Oja Efes is Turks bier, prima te zuipen!

nog nooit belgisch bier geproefd? Efes is mega slecht jong, gewoon kattepis.

ik ben ook al 4 keer naar turkey geweest, tofste 4 reizen dat ik al gedaan heb, kom altijd nederlanders tegen, deze zomer hadden we echt toffe bende, zitten/zaten hier ook wrs op het forum. iedere nacht zat en om 5uur gaan slapen. Mensen zat voeren en doen naakt zwemmen, enz.

die obers gebruken graag wodka heb ik de indruk, wanr ik een cola vroeg smaakte ik meer wodka dan cola, die wilden me zat man:p, deed ik dan maar mee
 
Ik ga van 22 tot 30 Juni naar Marmaris, 4 sterren hotel, zal wel niet veel voorstellen dus :p

is het plaatselijk bier daar een beetje te pruimen of kan je beter van sterke drank leven?
 
Efes Pilsen vind ik geweldig, alleen je moet ervan houden of evt. ff wennen. Alcoholpercentage is laag (4.5%) maar het 'werkt' zeker wel hoor. Tevens werd ik er na EEN HELEBOEL biertjes niet misselijk ofzo van en het mooiste nog: GEEN KATER. Ik kon me ermee volgieten zonder problemen dus.

Raki, een soort anijsdrank, vergelijkbaar met het Griekse Ouzo. Heerlijk, moet je zeker uitproberen.

All inclusive 5 sterren? Go cocktails! Gewoon allemaal proberen :) Ik heb ze allemaal gehad:p (35 ofzo)
 
ik ben 2x naar turkije geweest naar bodrum, was wel leuk en heerlijk weer heb toen ook rakki op en dit kan je gewoonweg precies vergelijken met drop shot wat wij hier kennen alleen zit er in rakki iets meer alcohol maar voor de rest is alles er nog steeds vrij goedkoop (word met het jaar duurder omdat er steeds meer touristen komen) en voor de rest schonken ze bij ons ook tuborg bier wat ik niet echt lekker vind (maar ach ja, het was tog onbeperkt zuipen dus dan giet ik het er wel in ook)
 
Jelle RV said:
Ik ga van 22 tot 30 Juni naar Marmaris, 4 sterren hotel, zal wel niet veel voorstellen dus :p

is het plaatselijk bier daar een beetje te pruimen of kan je beter van sterke drank leven?

na 1 biertje lig jij onder de tafel *D
 
Vorig jaar Marmaris, bij het uitgaan kregen we altijd lauwe drank...
Maar voor de rest perfect, en inderdaad Efes is net Bavaria :D
Heb maar 1 boze turk meegemaakt omdat we van alles pasten in zijn winkel en toen niks kochten, maar de rest was echt relaxt :D
Dit jaar Dominicaanse Rep. met alleen me meid, 15 dage all-in, 4½ ster...
 
Casper said:
Volgens mij bestaan er toch geen turkse dranken, omdat er in zo'n handleiding staat dat al dat volk geen alcohol mag? Raki is toch grieks?

Ik heb alleen maar bezopen turken gezien :D
 
Ultee said:
na 1 biertje lig jij onder de tafel *D

1 pets en jij rolt ook over de grond ;)
opzeker dat ik geen pilske bij Peukie kom pikken, ballentent :p

ontopic:
is Marmaris in het voorseizoen een beetje te doen?
wat voor soort vakantie gangers komen daar?
 
Weet iemand hoeveel drankjes kosten in de grote uitgaansplaatsen want iedereen zegt wat anders hier. ik ga ook naar turkije maar weet niet naar welke plaats ook alweer :X . wel zo grote plaats in iedergeval.
 
Last edited:
air2air said:
Efes Pilsen vind ik geweldig, alleen je moet ervan houden of evt. ff wennen. Alcoholpercentage is laag (4.5%) maar het 'werkt' zeker wel hoor. Tevens werd ik er na EEN HELEBOEL biertjes niet misselijk ofzo van en het mooiste nog: GEEN KATER. Ik kon me ermee volgieten zonder problemen dus.

Raki, een soort anijsdrank, vergelijkbaar met het Griekse Ouzo. Heerlijk, moet je zeker uitproberen.

All inclusive 5 sterren? Go cocktails! Gewoon allemaal proberen :) Ik heb ze allemaal gehad:p (35 ofzo)


efes vind ik bar slecht in vgl met belgisch bier, is gewoon sap met alochol die al 10 jaar open staat zonder iets van gas
 
r0bert said:
In alanya betaalde ik in een discotheek 4 euro voor een liter bier.

4eu maar... Das wel relaxed. Ik ga dit jaar naar Alanya. Nog aanraders wat ik gezien moet hebben daar??
 
Tip voor de Raki gebruikers: neem alleen de gene met gouden dop, omdat er van de gene met zilvere dop neppe zijn gevonden en tot de dood tot gevolg kunnen hebben!
 
Ik ga 13 juli naar side toe, 5 sterren allinclusive... zal eens wat uit gaan proberen daar :D
In folder stond alle turkse dranken en buitenlandse selectie dus zal wel goedkomen ;)
 
Back
Top