Turkse verzekering?!

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Ik heb zojuist bij een 'nieuw' turks verzekeringskantoor mijn nieuwe verzekering afgesloten. Niets mis met die turken, werd zelfs geholpen door een echt mooie turkse meid. Met inkijk en strakke broek.
tongue.gif
Plaatje kan ik om half zes halen.
Alleen een paar rare dingen:
verzekering.jpg


- Geldig tot 1-5-2001? Ze zei dat dit niets uitmaakte omdat dit enkelt een aanvraag formulier is?
- Geen stempel, die ga ik gelijk halen met me plaatje.
- En natuurlijk het bedrag.

Wat klopt er nog meer niet aan deze verzekering? En waar moet ik voor zorgen dat het wel in orde komt. Als ik een geel plaatje met rode letters krijg weet ik gewoon meteen dat het niet in orde is.
 
Advertisement - register to remove this

Duur? Ben je gek?

Als ik allrisk uitreken online bij Unigarant kom ik uit op 1600 zoveel! Dit omdat ik in de jongste leeftijd catagorie leef en ik in Amsterdam woon.
 
Ik zou voordat je het afsluit toch ff naar unigarant bellen of het wel geldig is op zo'n oud formulier, dit is iets waar ze je hard op kunnen naaien hoor.
 
heey, dat kan echt niet hoor... WA+casco voor 500 piek... je word echt genaaid want dit kan echt niet... allrisk is nl. zeker 1500 piek per jaar voor jouw scoot....
 
Idd, ik zou zeker een formulier van dit jaar vragen. En ook zorgen da thet bedrag goedkomt, want anders wordt je in hun hoofdsysteem gewoon ingevoerd als WA, en zonder all risk, omdat je niet het juiste bedrag heb betaald...

Als jij dan zegt, het staat op me form, dan zeggen hun dat het ene foutje is geweest omdat je niet de premie voor all risk heb betaald
 
Ik heb me plaatje, verz. kantoor zegt dat het al netjes doorgefaxed is en dat hij gewoon netjes verzekerd is. Ik ga zometeen (misschien morgen) Unigarant bellen en vragen of hij inderdaad (allrisk) verzekerd staat tot 1 mei 2002.
 
Er is echt GEEN verzekeringsbedrijf dat jou met een grootstedentarief zo ernstig goedkoop een jaar all-risk verzekerd.
Ik woon zelf in Den-Haag en heb 2 nieuwe en 1 tweedehands scooter all-risk verzekerd en dit is echt TE goedkoop (en als het wel klpot heb je het heeeeeel erg goed gefixt
smile.gif
)
 
Komt iedereen opeens massaal in Amsterdam West zijn scooter verzekeren, als het blijkt dat hij gewoon netjes allrisk verzekerd is!
biggrin.gif
 
Misschien dat als je tekent enzo dat ze ff snel een 0 achter 508 schrijven. dat vakkie is nog open vandaar!
 
Back
Top