Drank...

JohnnyP

Vuurvos member
ff kijken of er animo is voor een drank topic. Nu de feestdagen eraan komen, en iedereen toch weer wat meer drinkt als normaal. vroeg ik me af wat jullie nou drinken? gewoon de normale zooi, of hebben jullie toch die iets wat specialer fles champange klaar staan voor wanneer het aftellen begint?

ik weet niet of er meer hier zijn, maar ik verzamel graag de limited ed's, special flessen drank.. (wiskey/congac)

hebben jullie mooie flessen? zie ik er graag een foto van... zal als er genoeg animo is voor dit topic, ook even foto's maken.


:p
 
Advertisement - register to remove this

Die grote beugelflessen van de grolsch idd, bokbier.. :)
Ik hou het wel gewoon bij bier, en een jägermeister op z'n tijd.
Jägermeister en een bokbiertje is de combi voor in de winter..
 
Ik drink meestal op vakantie:

Malibu%201.0.jpg
+
9515_COCA%20COLA%20REGULAR%20BLIK%2033CC.jpg


Op gewone stapavond gewoon Heineken, betaalde dit weekend weer 8eu voor een Malibu Cola, das me iets teveel van het goede:(
 
Met kerst enzo heb ik altijd lekkere wijntjes. Voordeel als je in wijn handel zit :p, voor oud en nieuw flesje Dom Perignon
 
Met kerst enzo heb ik altijd lekkere wijntjes. Voordeel als je in wijn handel zit :p, voor oud en nieuw flesje Dom Perignon
Mijn pa is wijnimporteur... PM eens wie jouw pa is (als hij degene is die in de wijn handel zit), kennen elkaar dan vast.

Mijn fles Roederer voor oud en nieuw staat al klaar :)
 
Meestal drink ik eerst bier ( Grolsch ) en ga later op de avond over naar Cola Malibu of Cola Vieux.
Van veel bier word ik echt enorm lam, van veel cola + sterke drink word ik altijd actief :D
 
gebruikte champange meer als algemeen.. er worden veel bubbeltjes wijn als champange aangeduid... maar was vergeten dat dat alleen mocht als het ook uit de streek champange komt... ''t gaat mij dus meer om een champange achtig drank.
 
Back
Top