DRANK

Vrijdag kwam bij ons de plaatselijk hakkuh crew langs, het was errug gezellig

denk ik


[This message has been edited by flash16 (edited 17 April 2001).]
 
hmzZz..........ben eindelijk een beetje uit m'n roes gekomen van het weekend
smile.gif

Twee dagen uitgaan, dus twee dagen lang zuipen
smile.gif

Ben nu dus best wel brak en een stuk armer, maar wel gelukkiger
smile.gif
Heb nl een leuk meisje aan de haak geslagen
smile.gif


Greetz
 
bier is goed voor de mens.....ben net 3 dagen achter elkaar niet voor 7 uut 's ochtend thuis gekomen....en de hoeveelheid bier die ik opheb....ach ik weet het niet eens meer....aan me gaarheid/koppijn te voelen.....veel heel veel (te veel) en ik was alle 3 de dagen op me scooter.......3 keer raden....de eerste dag....(vrijdag de 13e...) uit de bocht gevlogen...precies met me scooter op een stoeprand....je moet me kap eens zien...feest...maar ja....

heb nu wel vette koppijn..
frown.gif

en een hele kapotte zijkant aan me scooter
frown.gif

maar wel een vet weekend gehad
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


ach ja....ben gewoon te lui om te fietsen...dus ga ik altijd maaar op de scooter heee....
smile.gif
 
Als ik met me dronken kop een scoooterongeluk krijg zou ik behoorlijk pissed op mijzelf zijn.... Ik ga meestal met de fiets, maarjah soms ben ik te lui. Gelukkig kan ik dan nog steeds goed rijden
smile.gif
....

Maarjah was wel weer een leuk weekend jah, begon al op donderdag... Toen was ik btw met de scooter, en nog aangehouden, terwijl ik teveel had gezopen. Ik had iemand achterop. Dus ik stoppen, want s'avonds controleren ze toch nooit op snelle ondrdelen tenminste ik heb nog nooit gehoord van iemand die om kwart voor 3 op de rollerbank moest.. Dus ik stoppen, en hij vroeg me papieren. Ik heel stoer me rijbewijs laten zien, en verzekeringspapieren gepakt. Hij vroeg nog of ik gedronken had, maar ik zei gewoon nee. En dat geloofde ie, ik kwam ook wel behoorlijk nuchter over denk ik...
biggrin.gif
...

Dus nooit zeggen dat je der 1 op hebt, want dan val je meteen door de man, gewoon beweren dat je nix hebt gedronken (alcohol dan).

SvR
 
met drank op op de scooter? ik moet er niet aan denken! Gaten in m'n kappen, uitlaat kapot, noem maar op
frown.gif

Lang leve de nachtbus
smile.gif


Greetz
 
Back
Top