drank te disco

vooral bier...en als we te veel bier op hebben...dan gaan we meestal aan de cola whiskey, omdat we dan toch niet meer aant geld denken en op feestjes ranja met jenever
 
Ik drink cola, is dat raar dan? :p

Ik ga namelijk met de scooter uit en die willen we de volgende dag nog gebruiken natuurlijk :p

Maar als ik niet moet rijden, biertje, smirnoff ice, bacardi-orange ofzo...
 
Originally posted by Shadower


bacardi (puur of als baco)


ik drink bier en meestal bacardi 7-up of met cola..

puur alleen met kaartspellen enzo..tis niet zo dat ik het lekker vind puur..:) slok 7-up erachteraan en dan gaat het wel..

ook weleens goldstrike genomen, is niet echt sterk ofzo, brandt niet in je keel:rolleyes:
 
DSC09078.JPG
 
Originally posted by Dub
Ik drink cola, is dat raar dan? :p

Ik ga namelijk met de scooter uit en die willen we de volgende dag nog gebruiken natuurlijk :p

Maar als ik niet moet rijden, biertje, smirnoff ice, bacardi-orange ofzo...

als je op de scooter bent kun jeje compleet bezatten, kan je alleen maar harder door de bocht, vet tof
 
Euhm, drinkt tegenwoordig niemand meer Breezer? :D Iedereen is anti-bReEzAh-slet geworden 8)

Ik drink bier, bier en bier, alleen al vanuit financieel oogpunt... Op feestjes e.d. drink ik weleens wat anders, maar geen gore whisky/vodka-troep...

tIM; als je hier niet bekend was, werd je zwaar uitgescholden om je uitspraak :)
 
Ik drink over het algemeen geen alcohol, wel veel cola op een avondtje uit. Maar soms is er wel een mogelijkheid dat we aan de bieries gaan, maar das heel zeldzaam ;)

Greetzz DAW
 
Back
Top