dit is echt vaag..

TheFugitive

Well-Known Member
appie sr (LC)
hebo koppeling
nrx pijp
luchtfilter prop eruit
90 sproeier
malossi multivar+ventivar en vsnaar
gele malossi drukveer
4,5 grams rollen

van 0- naar 70 goed daarna houd ie in net of er iets in de weg zit heel vaag

het geluid van de scoot is gewoon echt goed net zo'n race scooter mooi geluidje maar bij de 70 km per uur houd ie in

alles nagekeken maar ik kan het maar niet vinden wat het nu is!!

hij haalt platerop 110 op tellertje haalt ie ook nog wel maar bij de 70 blijft ie gewoon hangen zeg maar en daarna heeeeeeel langzaam door.. ik heb geen idee meer...

Advertisement - register to remove this

update het is nu alleen maar erger geworden heb nieuwe bougie gehaald nieuwe rollers erin maar nog niet ..hoor een piepend geluid tijdens het rijden...volgende week naar dealer to brengen want dit heb ik nog nooit meegemaakt!

als ik 60 rij trek het gas open dan blijft de motor gewoon in te lage toeren en bij de 70 wil ie gewoon eigenlijk niet verder blijft te laag in toeren en hobbelt wat ! drukveer is het niet en rollen is het niet!

te grote sproeier? volgens mij ook niet want oude bougie had een leuke bruine kleur...whelppppppppp

nope

scoot rijd gewoon superkut in toeren terwijl alles er net nieuw inzit en de juiste rollen!

bij de 60 zakt ie gewoon in zijn toeren en wil gewoon bijna niet verder

heb ik nu een te grote sproeier misschien?

Originally posted by TheFugitive
nope

scoot rijd gewoon superkut in toeren terwijl alles er net nieuw inzit en de juiste rollen!

bij de 60 zakt ie gewoon in zijn toeren en wil gewoon bijna niet verder

heb ik nu een te grote sproeier misschien?

kijk naar je bougiekleur of ie koffiebruin is, anders zijn mischien je zuigerveren wel versleten..

Had een vriend van mij ook mijn zijn aerox gewoon een dikke dip waar hij nie meer uitkwam hij had een polini corsa met een 19 mm en een polini for race uitlaat. Maar dat lag aan zijn vario hij had een polini speedcontrol en in het begin heel veel overtoeren en bij de 90 km/h bleef ie gewoon hangen nu heeft hij een hebo vario en rijd hij netjes 105 digitaal. :W

Originally posted by speedy23
Had een vriend van mij ook mijn zijn aerox gewoon een dikke dip waar hij nie meer uitkwam hij had een polini corsa met een 19 mm en een polini for race uitlaat. Maar dat lag aan zijn vario hij had een polini speedcontrol en in het begin heel veel overtoeren en bij de 90 km/h bleef ie gewoon hangen nu heeft hij een hebo vario en rijd hij netjes 105 digitaal. :W

Maakt natuurlijk nix uit of het een aerox is, allemaal is het gewoon minarelli horiz. Maar je kunt het i.d. met lichetre rollen proberen...

Back