Sander said:Er is meer aan gedaan dan "netjes maken"..... dat geef ik je op een presenteerblaadje.. Er is eerst getest met een standaard 2004. Daarna is deze aangepast. Toen er "leuke" score's op onze "huisbank" werden gescoord, zijn we richting Tino gereden. Dit omdat anders 3/4 van het forum de score's niet geloofd. :X
Daarom: een Tino-score. Geen gezeur over evt veranderde instellingen o.i.d.
KnaPuH said:sander je heb het netjes voor elkaar
je krijgt mijn respect
see ya at jubbega
Was het leven maar ZO simpel...... ik kan niet starten..:'(, misschien iemand anders laten rijden :!.....dieselmaniac said:OMG, een bijna winner is er dus al, als alles goed verloopt op jubbega (start etc)
Pssst, ik hou me aanbevolenSander said:Gaat helemaal goedkomen!!!, Jubbega word net zo gezellig als vorig jaar. Tof dat ik je respect krijg, dat kreeg jij vorig jaar van mij, en nu dus andersom. Eerlijk verdeeld toch?
Was het leven maar ZO simpel...... ik kan niet starten..:'(, misschien iemand anders laten rijden :!.....
cozmo said:Pssst, ik hou me aanbevolen.
$aint said:Zeer netjes vermogen Sander! Knap werk!
Vraagje:
Welke fabriekspijp gaf het hoogste vermogen?
De lat komt steeds hoger te liggen/gaan we steeds hoger leggenMarco_v_W said:goeie score, en op naar de 25pk, einde van het jaar he hehe..
'04 pijp is onder weg btwSander said:Ik weet wel, dat de DPR, die we zelf ontworpen hebben, een aanzienlijke verbetering was, ten opzichte van de fabrieksuitlaten.
TimB said:Hoeveel gaf de cilinder std max?
dani said:'04 pijp is onder weg btw
Sander said:Sjah... dat zijn natuurlijk vragen, die moeilijk te beantwoorden zijn. Luchdruk en weersonstandigheden tellen daar flink in mee.
Ik zal eens kijken, of ik het ergens terug kan vinden. De vraag is: Wat is "max"??? Ik weet zeker, dat deze 23.3 een goeie score is. Maar is het de "max"? Who knows.
Ik zal eens kijken, of ik het een en ander aan standaard metingen kan terugvinden...