Hier is dan de avond update :+
Njaa, avond.. Het is inmiddels alweer nacht
, ik heb vandaag best veel kunnen doen alles ging goed en niks zat tegen
Ik ben de dag begonnen met me achterkap maareens te monteren om te kijken hoe dat staat :+:
Daarna, ging ik maar eens kijken waar ik me fogger ging plaatsen.. Het kijken was snel gebeurd want de plaats was zo gevonden +pippi+ :
Daarna kwamen bob, mark en roy nog is even langst om te beunen :W:
Toen ging ik maar eens kijken waar ik me solenoids ging plaatsen, maar dat was een kutwerk zeg.. Op de ene plaats waren de leidingen te kort.. Op een andere plek kon de kap weer niet derop of de fles niet in de kap en ga zomaar even verder.. Maar naar wat brainstormen kwam roy met het idee ze hier te plaatsen:
(ja ik weet het, het frame is een beetje stoffig :+)
Fogger in het spruitstuk:
Benzinepomp heeft ook een mooi plekje gekregen:
Toen alles eenmaal zijn plaatsje had gekregen begon ik aan de bedrading.. Hier zag ik eerst enorm tegenop omdat ik al die draden zag, maar ik heb 2 jaar electro gedaan, dus het was eigenlijk makkelijker dan ik dacht 8P.. Ik had alles in een keer goed aangesloten.. Het werkt perfect nu:W
Wat draadjes:
En toen ging de achterkap erop, met de nosfles erin:W:
Hier nog een filmpje van de kit in werking.. De dipswitch word nog vervangen door een drukknop aan het stuur!!!! Ik had even niets anders, en ik wou toch kijken of dat alles het deed...
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=15SNVQbHhB8"]YouTube - Testing NX kit[/ame]
Dit was de avond update, mijn doel is bereikt en dat is de NX kit instaleren
,
Tot de volgende update zou ik maar zeggen :W
Oooi :*