Danny's Phantom #2

Hahaha, schuren tot je erbij neervalt8P
Vet hoe je NX bottle hebt geplaatst, en het idee van dat SP2000 rooster is errug uniek:p

Ben benieuwd hoe het totaalplaatje eruit komt te zien!

Greetz

Voor 1x zonder stofmasker maakt niks uit.
Wel voor vaker :P

Maar in principe horen je longen dit zelf schoon te maken.

Dan zeggen ze wel dat al het stof kan blijven zitten (wat ik me herinner dat er gezegd werd, wtf). maar dan ben je al op je 13de dood door de kilo's stofdeeltjes die je je leven door hebt ingeademd :P

In dat gat voor had ik nog wel een streep doorheen gezet dmv een plastic stukje..

je kan er 2 delen van maken? :P

Voor 1x zonder stofmasker maakt niks uit.
Wel voor vaker :P

Maar in principe horen je longen dit zelf schoon te maken.

Dan zeggen ze wel dat al het stof kan blijven zitten (wat ik me herinner dat er gezegd werd, wtf). maar dan ben je al op je 13de dood door de kilo's stofdeeltjes die je je leven door hebt ingeademd :P

In dat gat voor had ik nog wel een streep doorheen gezet dmv een plastic stukje..

je kan er 2 delen van maken? :P

Ik ben in het dagelijkse leven autoschade hersteller/spuiter...als ik al die tijd geen maskers ophad had ik dood moeten zijn:P lache joh...8P

ik werk ook in autoschadehersteller/spuiter

ik schuur ook soms vaak zonder stofafzuiging dan krijg k vaak gezeik:D

:W

En niet meer dan logisch...Je werkgever wordt er op aangekeken als jij stoflongen hebt.
Maar ik zet ze niet op, omdat het moet van men werkgever, maar omdat ik geen zin heb om een kasplantje te worden aan 1 of ander apparaat dat voor me moet ademen. Ik wil gewoon op men 75ste jaar nog lekker dit werk kunnen doen (dan wel als hobby:P)

Update 6 Januari

Gelukkig nieuwjaar iedereen :D!

Zo dat is dan ook weer gebeurd, nu even over me scooter ik heb een bestelling gedaan bij josdijkman, en de volgende dag lag het al in huis 8P echt een super snelle service!

Wat heb ik dan besteld:

Dominos snelgas
Universele gaskabel
1 Liter tank
Sproeiers
Schakelaars
Benzineslang
Benzine filters
Voorvork olie
ReezZ a747 olie

DSC00397.jpg

Vandaag word het weer een beun marathon in de kantine *D, vanmiddag komen mark (fontio) en bob (dragspert) hier beunen.. De planning is om de nos set te instaleren.. Dus even kijken hoe ver we gaan komen vandaag..

Vanavond weer een update dus!

Tot vanavond, ooi :*

kappen worden vet danny !!

alleen moet je het dit jaar wel netjes en goed laten spuiten, daar heb je voligjaar een beetje mis geschoten naar mijn weten.

dit gaat wel goedkomen allemaal.

Ja klopt arthur, ik had autolak van erwin gekregen en zelf een poging gewaagd.. Was niet echt mooi te noemen.. :P

Maar nu komt er echt een zieke lak op :W, alleen daar houd ik nog eventjes mijn mond over

Hier is dan de avond update :+

Njaa, avond.. Het is inmiddels alweer nacht :D, ik heb vandaag best veel kunnen doen alles ging goed en niks zat tegen
Ik ben de dag begonnen met me achterkap maareens te monteren om te kijken hoe dat staat :+:

DSC00399.jpg

DSC00401.jpg

Daarna, ging ik maar eens kijken waar ik me fogger ging plaatsen.. Het kijken was snel gebeurd want de plaats was zo gevonden +pippi+ :

DSC00404.jpg

Daarna kwamen bob, mark en roy nog is even langst om te beunen :W:

DSC00406.jpg

Toen ging ik maar eens kijken waar ik me solenoids ging plaatsen, maar dat was een kutwerk zeg.. Op de ene plaats waren de leidingen te kort.. Op een andere plek kon de kap weer niet derop of de fles niet in de kap en ga zomaar even verder.. Maar naar wat brainstormen kwam roy met het idee ze hier te plaatsen:

DSC00411.jpg

DSC00415.jpg

(ja ik weet het, het frame is een beetje stoffig :+)

Fogger in het spruitstuk:
DSC00412.jpg

Benzinepomp heeft ook een mooi plekje gekregen:
DSC00414.jpg

Toen alles eenmaal zijn plaatsje had gekregen begon ik aan de bedrading.. Hier zag ik eerst enorm tegenop omdat ik al die draden zag, maar ik heb 2 jaar electro gedaan, dus het was eigenlijk makkelijker dan ik dacht 8P.. Ik had alles in een keer goed aangesloten.. Het werkt perfect nu:W

Wat draadjes:
DSC00420.jpg

En toen ging de achterkap erop, met de nosfles erin:W:
DSC00416.jpg

Hier nog een filmpje van de kit in werking.. De dipswitch word nog vervangen door een drukknop aan het stuur!!!! Ik had even niets anders, en ik wou toch kijken of dat alles het deed...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=15SNVQbHhB8"]YouTube - Testing NX kit[/ame]

Dit was de avond update, mijn doel is bereikt en dat is de NX kit instaleren :D,

Tot de volgende update zou ik maar zeggen :W

Oooi :*

Last edited:
Back