Danny's Phantom

Hallo, daar ben ik weer

Ben inmiddels alweer drukbezig met mijn scooter voor 2008..
De reden dat ik nu al bezig ben is dat ik over 48 dagen naar spanje ga voor een half jaar, dus ik ben mijn dagen al aan het aftellen..

Ik ben vandaag zon beetje de hele dag bezig geweest met de blokophaning.. Hier even een foto:

reezZ.jpg


Wat vinden jullie ervan? de voorkant moet zoiezo nog drastisch verlaagd worden, ik ga de poten inkorten en een 10 inc voorwieltje monteren..

Maar, ik wil dus even jullie mening over deze blokpositie.. Dus brand maar los :*
 
Danny , je kan er zo niks over zeggen , aangezien je zo geen beeld krijgt , met die uberhoge vork en 12 inch velg 8P .

Succes met je 2008 machine .
 
Ik ga zoiezo met men NRG achtervelg rijden, en een typhoon voorvelgje ;)

Blokophanging is vandaag gelast :),.. nu nog hopen dat hij recht is..
Blok hangt waterpas en oogt recht etc.. Naar eindhoven even sprintblok onder dit frame douwen om dat te checken..

Thnx voor jullie reacties allemaal :*
 
Je blokpositie is goed, zeker als de voorkant flink omlaag gaat. :D Ga je weer aan de poly en plamuur voor je kappen of houd je het dit keer simpel?
 
Ja, de nieuwe klasse is niets voor mij omdat het minimum gewicht toch net wat te laag ligt voor mij.. En als je niks aan je scooter mag verlichten dan zit er al ver overheen :p, dus niet echt voordelig voor mij

Ik ga nu special rijden omdat je daar gewoon een stuk meer mag met je scooter en ik wil me eigen grenzen ook verleggen + persoonlijke records verbreken
 
voorkant laag wat je zelf ook al zegt maar de achterkant ook wiel moet zeg maar net niet tegen de kap komen of wel er tegen en dan zo randje weg zagen ... lijkt net zo japans ding das wel mooi !! spreek je !
 
Mag ik volgend jaar jou hongerlijer zijn om te kijken wat dat ding voor tijden kan scoren? :D Ding ziet er al goed uit :W.

Zie je morgen (vanavond:p) wel @ Mark.
 
Back
Top