Danny's Phantom

Foto-ZVOA4ZXI.jpg
 
Thnx voor de fotos mensen :W, Ik moet echt nog gaan oefenen met starten :X Vooral met de scooter stil te houden..

Voor de rest een zeer geslaagde dag :W, alleen een beetje warm :X
 
heey danny ,
Ik had nog met je gemeet op Sittard :p bij Jos onder de party tent ;)
Binnenkort Nijmegen daar ben ik wel weer met scoot ;) want is mijn eigen meeting dus dan moeten we wel weer knalle ;)
Spreek je daar wel weer ;)
MzzL Jeroen W.
 
Heliumboi/Scootersmurf Danny :)

Was gezellig je gister gemeet te hebben en ik moet zeggen dat je een nette phantom in je bezit hebt.

Sven
 
Naar een maand niks van me te hebben laten horen, neem ik toch maar weer eens de moeite om ff een update verhaaltje te tikken..

Het begon allemaal 5 augustus, meeting sittard dus
Mijn zus was zo lief om mee daarheen te rijden en omdat ze het zelf ook graag wou zien :)
Het was alleen echt TE warm, ik heb iets van 5 keer gesprint.. Niet echt op me tijden gelet..
Ook nog even me phantom op de bank geslingerd waar een score van 20.2 pk uit kwam rollen.. 0.1 pk meer als de vorige keer dus :p

Hier wat fotos van sittard:

DSC03705.jpg


DSC03707.jpg


En op de testbank,
DSC03722.jpg




5 dagen naar sittard, heb ik een demo gereden genoemd "grand prix middelharnis"
Het was echt supergezellig daar, en veel gereden.. de mensen waren zeer enthousiast over onze scooters :D
Voor de demo heb ik even tijdelijk een extra radje er tussen gezet voor wat betere koeling.. Aangezien we 2 keer 6 rondes van 900 meter moesten rijden en 1 keer 12 rondes van 900 meter..

Hier fotos van de demo:

Extra radje:
extraradjeklein.jpg


Alle scooters:
DSC03813.jpg


En iemand die niet kan spellen :+ :
DSC03844.jpg


Dan komen we nu uit op meppel 3, nijmegen heb ik helaas niet meegemaakt in verband met vakantie.

Tjaa, wat zal ik zeggen over het weekend meppel,.. in 1 woord gewoon VET!!
Ik heb het goed naar me zin gehad, ben op de sbo sprint en de vrije sprint geweest..
Ik heb best veel kunnen rijden, en eindelijk, maar dan ook eindelijk een beetje bespreekbare tijd weggezet, namelijk 8.68 sec met 0.55 sec reactie, ik vind het zelf niet slecht voor het gewicht van mij en mijnn scooter samen,..

Helaas is het weekend niet al te best afgelopen, want op zondag de vrije sprint is er nogal wat kapot gegaan :X
Me scooter wou naar de laatste sprint niet meer vonken, het bleek me bobine te zijn dus die vervangen en hij had weer een vonk..
Dus ik kicken, en kicken en nog eens kicken.. maar geen terugslag of niks..

Toen kwam ik op het gekke idee om mijn compressie te checken afijn bougie deruit vinger op het gat en kicken, en toen mijn grootste verbazing had ik totaal geen compressie,..
Dus ik gelijk cilinder deraf getrokken, daar was eigenlijk niks aan te zien, totdat ik mijn zuiger erafhaalde.. De zuigerveer zat dus ketsvast en er zat een klein veegje op...

Jammer maar helaas het hoort er nu eenmaal bij.. Nieuw zuigertje is besteld dus voor eindhoven loopt die weer als een tierelier :W

Nu genoeg gelult hier wat foto's van meppel,.. (er komen er nog meer)

Onderweg naar meppel
MeppelV3.0001.jpg


Kapot :(:
MeppelV3.0019.jpg


De zuiger sorry voor de slechte foto:
DSC04235.jpg


Beetje lange update, maarja tmoest gebeuren:W

oooi :*
 
Hey danny,

Je hebt een nette tijd neergezet ;) met die reactietijd.
Iig jammer dat je niet meer kon rijden op meppel toen maar ach.



Volgend seizoen weer aanwezig ? :*
 
Oi Danny!

Was leuk je even gemeet te hebben @ meppel. ;)
Sprintje komt er volgend seizoen wel van, ik kon je niet meer vinden en later had je geen vonkies. Helaas...

Hier nog een filmpje voor je. :)

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=817945119842463332&hl=nl"]Danny Phantom @ Meppel 3[/ame]

Laaaaatuhrr!
 
Reactietijd van 0,55 :X Wat doe je allemaal bij dat licht joh? :p Van de rest een nette scooter. Ik spreek je in Eindhoven wel!
 
@rene: Ja, volgend seizoen zeker weer aanwezig :W ik heb grootse plannen ;)

@viper power: Thnx voor het filmpje man :W

@vasco: Ik weet het echt niet 8P, normaal heb ik redelijk goede reactie tijden.. Ook al een paar keer 0,00 gehad
 
Ik ga wel verder met een phantom, maar niet met deze..
Voor volgend seizoen wil ik alles vers, nieuw frame andere kappen die ik gewoon standaard houd etc...

Binnekort komt er een project page van, want ik ga over 2 maanden een half jaar naar het buitenland op stage, dus moet ik wel een beetje vaart er achterzetten.. ;)
 
Danny erg net ding jongen alleen jammer dat er bij jou ook veel dingen mis gingen op meppel :(
Verder vond ik je tijden nog niet echt heel slecht.
Maar kan sneller.
Verder echt bedankt voor mee helpen aan me ark :W

Groetjes
 
heeey kerel was leuk je effe gemeet te hebben en thnx nog voor het bord te verstoppen he:W:W kzie je nog in eindhoven of anders komend seizoen...grtzzz en suc6 bjorn
 
Back
Top