Danny's Phantom

Heb je al blanke lak erop , Danny ? . Het is opzich een aparte kleur , maar ik had me hem anders voorgesteld . Misschien dat dit veranderd als er uberhaupt nog blanke lak op moet .

Ik ben iig blij om te zien dat er een nette kleur op komt nu :).
 
gloed komt idd als je blanke lak erop zet
weet ik nog wel met me straatrox :)
maar zeer vet project!
lekker orgineel
ga zo door! :)
 
Ziet er echt vet uit Danny, zo had ik idd dat kleurtje voorgesteld, maar helaas kon het niet op mijn kappen toen... Spuiter wilde niet met deze lak spuiten, alleen met eigen merken..

Ben blij dat ik jou er plezier mee heb kunnen doen en de gloed komt echt heel vet uit met de blanke lak, dat zie je binnenkort vanzelf wel :*.
Tot morgen iig.
 
En dr is weer een updatje van Danny :W
Kleurtje gaat volgens mij wel vet worre, heb je dat met je voorvelg je en voorvorkpoten nou al gefixt btw? je had er toch wat uitgeslagen ofzo :p?

groeten Bas
 
Ziet er lekker uit kerel, ben zwaar benieuwd naar de rest en hoe het allemaal uitkomt met de rest :)

Schuurse nog ;) en niet te veel met de rookmachine spelen (je weet wel wat ik bedoel gheghe)
 
Kan me nog niet echt verdiepen in de foto,maja zoals gezegt blanken lak doet wonderen,zie hem wel op een meeting binnenkort kunnen de phantom,s wel effe naast elkaar:p
 
Ik heb je zadeltje net weggebracht. Of het echt deze week lukt beloof ik je niet! maar er wordt een poging gedaan! Als het klaar is post ik het gelijk!
 
Ok, thanx man :) Ben al blij dat het opnieuw bekleed word ;)

Dus mocht het niet lukken, toch bedankt dan dat je het geprobeerd hebt :*

Morgen komt trouwens DE update :W, scooter staat in elkaar, en morgen ochtend even langs euroscooters om mijn bestelling op te halen:W
 
Ok, thanx man :) Ben al blij dat het opnieuw bekleed word ;)

Dus mocht het niet lukken, toch bedankt dan dat je het geprobeerd hebt :*

Morgen komt trouwens DE update :W, scooter staat in elkaar, en morgen ochtend even langs euroscooters om mijn bestelling op te halen:W


Gelukkig heb ik er al wat van mogen proefen :winner:
 
Ok, thanx man :) Ben al blij dat het opnieuw bekleed word ;)

Dus mocht het niet lukken, toch bedankt dan dat je het geprobeerd hebt :*

Morgen komt trouwens DE update :W, scooter staat in elkaar, en morgen ochtend even langs euroscooters om mijn bestelling op te halen:W

Ben benuwd danny boy :+ zie/spreek je
 
Nice Nice ben benieuwd hoe het uit gaat zien (orgineel) ben je ook aanwezig op sbo Sittard met de scoot? dan kunnen we mischien een sprintje trekken f12 vs f12. suc6 nog met je scooter :) .
 
He mocroboy :D, ik ben op sittard aanwezig ja :W, en dat sprintje gaan we gelijk die dag doen;)

Moet alleen wel even kijken of die lekker loopt, hij heeft al vanaf de xdays niet meer gereden.. Dus ik ben benieuwd *D
 
Back
Top