Danny's Phantom

Ik denk als je nieuwe sr voorvorkpoten erin doet, dat die dan stuk beter staat. die zijn btw ook lichter :!

Succes met je Phantom danny, op Zoetermeer een sprintje ? -:-

@ tjaptjoi: Thnx :W, ik kom gewoon naar zoetermeer, heb tot nu toe nog geen 1 sbo meeting gemist.. Wie ben je eigenlijk als ik vragen mag 8P, want je naam komt me niet bekend voor

@Custom sr: Ja sprintje gaan we zeker doen :W

@pro racer: Dan haal je delta 107mm, met een 107mm koppelings huis, en dat je naderland overrangepoulies+ een snaar haalt,.. de vario heb je toch al ;)

hey het gaat er steeds beter uitzien, eerst post hier maar ik had hem al gevolgd stiekem;)

Je voorkap heb ik ooit eerder gezien:P maar het is wel een goede look!

Mocht je nog interesse hebben in phantom kappen, pm me dan eens want ik heb nog wat van me oude project. (geen verkooppraat maar gewoon een tegemoetkoming).

He collega phantom reezer:)
Ding van je ziet er netjes uit en gaat ook lekker man!
Wil wel een x checken wiens f12'je sneller is..
suc6 groeten Jorrit

hey danny voorkapje word zeker wat -:- velgen staan sweet ! vett hoor wanneer komt die lak er op zelf spuiten met compressor of late spuiten ?

hoor het wel ooi tot zoetermeer !!

velgen zien er inderdaad zeer netjes uit!

ik hoop ze op zoetermeer ook te kunnen bewonderen :*

tot dan!
edit: en veel plezier vanavond haha, kheb vanavond ook een feest en een ouderloos huis tot mijn beschikking :*

Last edited:
Velgen vind ik zelf niet zo speciaal, omdat ze best op die standaard phantom velgen lijken valt t niet zo op. wel netjes hoor :) Lakje word ook erg vet met die kappen :W

Je hebt PM:) en wat betreft die velgen ... Ik vraag me ook af of je geen kromme vork of vorkpoten hebt hoor:$!
Ik zou dat toch eens nakijken en misschien ook eens kijken naar wat pootjes die de aansluiting aan de voorzijde hebben zoals iemand hierboven ook al aangaf. Misschien heb ik ook nog wel iets liggen maar dan moet je even de diameter van jouw binnenpoten opmeten.

hij wilt je gewoon wat aansmeren:+
Nee geintje ik denk dat hij dat bedoelt vanwegen de voorvelg zo diep in je kap ligt.. vanwegen ewin hem verlaagd had..

Das bij phantom vrij normaal , dat die poten zo vaag staan . Ik zou ook sr poten erin zetten , zodat je de as verder naar voren hebt zitten , dat oogt net ff wat chiller denk ik .

Nu ga je er ws last van krijgen dat je met remmen je band in de achterkapnt van je voorkap hebt hangen , had ik ook bij mijn phantom .

Ik heb gekeken naar oude foto's van mijn phantom en ik ben het met BT eens. Het hoort wel zo inderdaad....
SR pootjes zouden niet misstaan:)

Stand van je voorvelg staat inderdaad raar. Maarja, ieder zijn smaak. :)
Mocht je nog SR voorpoten hebben om het alsnog te veranderen heb ik die nog wel voor een spotprijs liggen voor je.. :P

Ik ben al een hele week bezig met mijn kappen, heel wat gezeik gehad etc.. scooter die niet wou vonken, door het polyester heen geschuurd en ga zo maar door..
vandaag paar kappen gespoten met de hoop dat het niet ging reageren, en dat deed het niet :D
Voorproefje:

Kap005k.jpg

Grote update zal volgen zodra ik mijn bestelling binnen heb van euroscooters :W

Back