Danny's Phantom #2

Ziet er gaaf uit *D ben benieuwd als er een verfje op zit!

Verder komend seizoen iets voorzichtiger zijn als op sbo eindhoven ;) en dan heb je volgens mij een beste machine onder de kont :P

puik werk+pippi+ rand bij de fles is erg vet bedacht:) ook goeie oplossing met dat zip rooster! lijkt me zo een stuk mooier:W ben benieuwd hoe het uit ziet als alles in de lak staat:)

DANNY wat doe je met me! Dit ziet er wel zwaar gelikt uit man :D Die kappen smoelen echt heel goed. Hoop dat je hier wel een mooie paint op laat zetten. Echt mooi werk en dat voor midden in de nacht :P

Ik meen dat bij een of ander team uit italie zip rooster in de een phantom voorkap is gemaakt en dat zag echt zeer netjes uit. Dit ziet er overigens ook heel vet uit beter als het (L) tje wat ik bij mijn phantom eruit heb gehaald.(dit wat niet de bedoeling overigens wou gewoon de lampen shizle eruit halen)
Ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden de ideeen beginnen een zeer mooi beeld te vormen.

Groetjes Fouad succes verder nog. :)

Ziet er goed uit Danny :D.

Maar hoe wil je die fles erin laten zweven? Dacht dus eerst dat hij er gewoon strak in kwam te zitten.

Ben benieuwd :W

@ binnenkant van de kap gewoon een ophanging maken die de fles centreert in het gat, zo moeilijk is dat toch niet?

verder ziet het er goed uit denni :P soon weer ff meeten :*

mooi gedaan:D ziet er vet uit die fles zo

doen jullie netjes met dat plamuren en schuraa:D

check hem cker wel eens op de meetings;)

Ik mag denk ik iedereen mede bedanken voor de complimenten:P

Die NOS fles oplossing is echt geweldig :D en ik vind je voorkap er echt beter op geworden :) alleen heb je veel plamuur gebruikt? Dat lijkt namelijk een beetje...

Op de voorkap is de eerste laag te zien. We zijn toen niet verder gegaan omdat ik vrijdag ochtend een afspraak had.
Ik gebruikte de eerste laag als een soort controle laag, deze was daarom dik opgezet. Zoals je ook op de foto's ziet, moet er nog veel meer af. Maar ik moest weg dus stopten we:)
De volgende keer als ik naar ome Danny toe ga maken we alle kappen af:)

ziet er zeker netjes uit, en het "tunnel effect" is super !! erg orgineel en ook zeer mooi denk ik;)
maar ik zou toch nog eens alles goed na schuren dat het 1 mooi strak geheel is en niet te ruuw en met kuiltjes.

verder erg leuk!!

suc6

Back